Vraag
Klantvriendelijkheid ver te zoeken !!
Mijn vraag is eigenlijk waar jullie mee bezig zijn? Hier MIJN verhaal : op 13/8 rond 17u belde ik jullie technische dienst omwille van problemen met mijn draadloze TV-verbinding. Van op afstand bleek het probleem onoplosbaar en men raadde mij aan mijn decoder om te ruilen voor een nieuwe. Ik spoedde mij naar de Proximus shop op de Keyzerlei in Antwerpen en kwam daar aan te 17u50. Tot mijn verbazing was de shop reeds gesloten, de deur was op slot en het rolluik was half naar beneden. Er stond een Proximusmedewerker in de winkel die aan het bellen was en niet reageerde op mijn teken om de deur te openen. Om stipt 18u kwam hij naar buiten en antwoordde hij op mijn vraag waarom hij te vroeg had afgesloten dat het geen zin had open te blijven vanwege een internet panne. Hij weigerde mijn decorder alsnog om te ruilen omdat dat volgens hem niet kon zonder internet. Toen ik hem zei dat ik hierdoor 3 dagen geen TV kon kijken raadde hij me aan me snel naar het filiaal in de Jesusstraat te begeven omdat die 'op zaterdag tot 18u30 open zijn '. Daar aangekomen bleek dit een leugen, ze waren ook om 18u gesloten. In deze winkel ruilde ik uiteindelijk op 17/8 mijn decorder in voor een nieuwe. Enkele dagen later ontving ik een mail waarin stond dat ik door deze wijziging iedere maand 8€ extra diende te betalen. Ik belde naar de klantendienst om uitleg, maar de callcenteragente die ik na 20 minuten wachten te pakken kreeg kon me niet helpen. Ze zei me een collega te zullen raadplegen, maar in plaats daarvan legde ze in. Daags erna kreeg ik iemand anders aan de lijn die me vertelde dat ik mijn kooprecorder had ingeruild voor een huurrecorder en dat ze me dat in de winkel hadden moeten zeggen. Ze stelde me een commerciele vergoeding voor waarvoor ik bedenktijd vroeg. Toen ik gisteren teregbelde om deze compensatie te aanvaarden werd me via een bandje aangeboden dat ze me vandaag tussen 9u en 11u gingen terugbellen. En, u raadt het nooit: ze hebben me niet gebeld EN mijn nieuwe recorder heeft mijn technisch probleem niet opgelost... GOE BEZIG PROXIMUS !!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.