Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb een nieuwe gsm gekocht waar een nano SIM in moet. Ik kreeg een nano SIM kaart mee maar deze werd niet geactiveerd (aangezien mijn abonnement via SSDGPI geregeld is). De man in de winkel zei dat ik de kaart moest activeren bij SSDGPI, maar ik vind hierover geen enkele info. Wat moet ik doen om mijn nanoSIM in de nieuwe gsm te activeren?
Beste, Ik ondervind steeds problemen met de website MyProximus en zelfs als ik een mail met een concreet probleem/aparte vraag wil sturen dan blijft de site hangen... Vandaar dus een poging via het forum : - ik wil het product 'International Sports' twv 9,95€/maand toevoegen aan mijn account. Dit komt telkens in mijn winkelmandje terecht maar als ik de bestelling effectief wil plaatsen dan verschijnt ELKE keer de foutmelding dat mijn winkelmandje leeg is. - ik wil dit via het contactformulier melden, maar als ik mijn vraag wil sturen dan blijft het maar draaien en loopt mijn scherm vast. Een tijdje geleden had ik eveneens andere problemen mbt mijn account en domiciliëring en weet ik nog veel. In ieder geval is de website niet klantvriendelijk en worden er op die manier voortdurend kleine frustraties opgestapeld. Ik hoop dan ook dat hier dringend iets aan gedaan wordt want na al meer dan 10 jaar trouwe klant te zijn begin ik het toch wel beu te worden. En ondertuss
Het is al de tweede keer nu dat ik plots alle e-mails van vroeger dan een bepaalde datum kwijt ben. In dit geval nu, alle ouder dan maandag 22/08. Ik was bezig mijn e-mails aan het bekijken op de server, niet op Outlook thuis, en het aantal inbox-mails kwam van 150 naar een stuk of 20.....ik heb ze nochtans niet gedeletet.... Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Proximus en Tessares lanceren een innoverende technologie die bandbreedte van de vaste en mobiele netwerken combineert: een wereldprimeur! 17/06/2016 Proximus heeft gekozen voor de gemeente Frasnes-Lez-Anvaing om er bij wijze van wereldprimeur een proefproject te lanceren om de Proximus-klanten in de meest afgelegen landelijke gebieden beter internet te geven. Proximus gebruikt daarvoor zijn partnerschap met de Belgische start-up Tessares, de ontwikkelaar van deze innoverende technologie om de bandbreedte van de vaste en mobiele netwerken te combineren op een bestaande lijn die zeer ver van de straatkast verwijderd is. Een nieuwe technologie in wereldprimeur Na een fase van onderzoek en laboratoriumtests zal de vernieuwende oplossing van Tessares in Frasnes-Lez-Anvaing in een reële situatie worden uitgeprobeerd en geobserveerd door Proximus-klanten die in de meest afgelegen gebieden wonen. De door Tessares ontwikkelde technologie maakt het mogelijk de bandbreedte van het vaste netwe
steeds de zelfde melding an error occurred inside the open-xchange server which prevented it from fulfilling the request. graag een oplossing hiervoor
Hallo ik wil graag een minecraft server en ik heb een Bbox 3 het lukt me maar niet. ik zouw het fijn vinden als je dit in stappen zouw kunnen uitegen. (minecraft heeft een port van 25565)
Beste, Sinds mijn factuur deze maand voor de eerste keer ooit meer dan 40€ extra bedraagt, had ik graag geweten wat de tarieven zijn van extra MB's na het overschrijden van de datalimiet. Ikzelf heb het smart 15+ abonnement, en normaal gezien kom ik met de 1GB ruim toe. Door het ontbreken van Wifi thuis + werk deze afgelopen periode heb ik dus de datalimiet overschreden met 491 MB. Nu staat er op de factuur bij mobile data in totaal 1515,466 MB met ernaast als prijs 40,7639€ Enkel alinea's daaronder staat dan 'Samenvatting van de MBs inbegrepen in de optie' met het volgende Opgebruikte MBs Gefactureerde MBs 491,466 Wat uiteraard klopt want 1515,466MB - 1024MB (de inbegrepen 1GB) = 491,466MB. Nu kom ik dus aan een prijs van 0,082€ / MB extra ? Klopt dit ? Ik heb al vrij lang zitten zoeken op de site maar een echt antwoord heb ik hier dus niet gevonden, daarom deze vraag. Ook vind ik persoonlijk dat de indeling van de facturering nogal mislei
Vorige week dinsdag 23/08 kocht ik bij Proximus Wijnegem Shopping een nieuwe gsm. Vermits dit product een promotie is, kon mij met het toestel niet meegeven. Het dossier zou in Brussel behandeld worden en men zou mij binnen de 5 (werk)dagen contacteren en dan zou het toestel opgestuurd worden. Tot op heden heb ik niets van Brussel Proximus gehoord. Kan u mij hierover meer informatie geven?
Sinds deze morgen stel ik problemen vast met de verbinding naar skynet webmail via ipad , dit zowel met safari interface als met chrome . Volgende boodschap op het scherm : Deze site is niet bereikbaar . Webmail.emp.proximus.be . Err_connection_failed. Is er een probleem ? Zijn er nog gebruikers die hetzelfde ondervinden. Via pc en outlook programma heb ik geen problemen om aan mijn mails op skynet te geraken, wel dus met ipad ( zowel met safari als met chrome ). Hopelijk snel opgelost . Ro
Wij zijn pas verhuist en nu wil ik het factuuradres aanpassen, ik heb dit al een aantal keer geprobeerd. Hij geeft mij steeds dezelfde foutmelding: Due to technical error some billing addresses has not been updated for mobile products : "25989880" (NL) Moet ik dan best bellen naar Proximus om het adres zo te laten veranderen? Of ligt het probleem bij jullie?
Ik ben vandaag van.Orange overgestapt naar proximus met het aanbod van de P9. Dit was een bewuste keuze omdat ik.een duaal.sim toestel wou. De verkoopster heeft me.zelfs bevestigd dat het duaal sim is. Ik kan.inderdaad 2 kaartjes insteken maar in de telefoon zelf vind ik.nergens de opties om dit te beheren. Ofwel is het geen duaal sim toestel wat heel.straf zou zijn want het is me zo verkocht ofwel heb ik bijkomende hulp nodig voor het instellen. Iemand een idee ?
ik heb de tv applicatie gedownload en ik krijg de melding om dit toestel op hetzelfde wifi netwerk als de decoder te koppelen maar dat is al zo, wat nu?
Kan fox tv ontvangen worden bij Proximus?
Beste, Gezien mijn ouders (klant proximus) een substantieel hogere factuur ontvingen in mei (meer dan 200 euro), nam ik enkele weken geleden (02/08) contact met jullie klantendienst met de vraag om gedetailleerde factuur PER POST te ontvangen (details op my proximus niet zichtbaar). Hierop ontvingen we brief dat we een sms TONEN moesten sturen naar bepaald nummer omdat uit repsect voor de persoonlijke levenssfeer het overzicht verborgen is. Daarop zouden de details zichtbaar zijn in 'my proximus' maar daar kon je enkel de laatse oproepen zien, niet ganse overzicht. 2e maal gebeld om te vragen een copy PER POST te ontvangen zodat we de details konden bekijken gezien niet lukt via 'My Proximus'. Dit was geen probleem en men zou nieuwe brief sturen. Opnieuw zelfde brief ontvangen met de vraag SMS te sturen + men vermeld de verkeerde factuur. 3e maal gebeld, alles opnieuw duidelijk uitgelegd om daarop opnieuw dezelfde brief te ontvangen over opnieuw de verkeerde factuur waari
Op mijn factuur met nummer 160902141757 worden mijn Imessages vanaf 4/08 tem 8/08 ineens gefactureerd? Dit is een groot bedrag, ik heb steeds berichten verstuurd vanop een wifi netwerk? Ik kan deze factuur niet goedkeuren noch betalen. Graag jullie feedback. Groetjes, Kim Claesen
Hallo Ik vind het ongehoord dat ik hier vandaag een faktuur krijg met de melding uitstel van betaling . Mijn betalingen doe ik maandelijks op tijd en ik vind niet dat ik 2 maal per maand moet betalen mijn vorige betaling heeft u op 12 augustus ontvangen en deze zou voor 29 augustus moeten betaald worden ge zou voor minder veranderen van leverancier . klantnummer xxxx. Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur en klantnummer verwijderd
Ik heb onlangs terug onze DVD speler aangesloten op de tv. Ik heb hiervoor twee scart kabels gebruikt. De ene kabel gaat van de DVD naar de tv en de andere van de DVD naar de digicorder. Als ik nu altijd enkel televisie wil kijken, krijg ik altijd eerst de verbinding via de scart kabel en niet meer via de HDMI verbinding. Is er hiervoor een verklaring en een oplossing?
Hoe kan ik een gsm-abonnement dat deel uitmaakt van een Pack online volledig stopzetten? Dus niet naar een andere operator.
factuur 6620721029 wij hebben een factuur betaald op 08-08-2016 en ontvangen nu een nieuwe op 26-08, te betalen op 30-08-2016,is dit wel juist ? twee facturen te betalen op één maand ? Er staat op die factuur een bedrag van € 2,22 voor 3 gesprekken in happy time tussen 8 en 17u 7 uur, normaal worden die toch opgevangen door de gratis gesprekken voor getrouwheidsprogramma? Welke gesprekken waren dat dan ?
hallo ik ben hier nieuw maar heb toch al een vraag verleden week naar het verkoop punt geweest en de vraag gesteld aan de verkoper mijn vrouw heeft een abonnement van 25euro per maand als ik dit opzeg en een abonnement neem van 30euro met een smartphone is dit mogelijk de verkoper zegt mij dit gaat niet is dit eigenlijk zo moeilijk aan te passen of is dit uit onwil omdat ik weet dit kan toch niet zo moeilijk zijn om dit aan te passen heb al geprobeerd om te bellen naar proximus maar krijg daar niemand aan de lijn verleden week 1 uur geprobeerd maar niemand aan de telefoon ook via mail geprobeerd ook dit werkt niet weet iemand een oplossing alvast bedankt Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
ik had graag een simkaartnummer verkregen daar de simkaart kleiner geknipt is en het nummer niet meer volledig is
hoi kan je meerdere gsm in je account my proximus zetten.alvast dank
Op 28 augustus 2016 om 20 u 30 is de overgang van 2 BE naar Q2 naadloos verlopen. Als ik MEDIALAAN moet geloven zou dat allemaal veelbelovend zijn maar dat is voor mij nog af te wachten. Q2 is een TV zender die complementair is met de radiozender Q-Music. Die zender is te vinden op kanaal 4 (SD) en kanaal 33 (HD) waar voorheen 2 BE op die kanalen stond. Ik veronderstel dat Proximus en Scarlet de logo's en de TV gids morgen zullen aanpassen, bij Telenet is dat reeds gebeurd. http://q2.be/
waarom kan ik mijn tarief van mijn gsm niet verlagen naar 20 euro in de maand ik vindt de facturen nogal naar de hoge kant anders ga ik weer mijn overstap maken als mijn gsm is afbetaald binnen 1 jaar en 1 maand gr daisy
De V5-decoder heeft een eenvoudig en sober display en bevat een verwijderbare harde schijf met een capaciteit van 320 GB , zegt de website . Waar zit die en hoe verwijder je deze ? Ik heb op een pijltje geduwd op de linkerkant van de decoder en er zit nu iets een paar mm uit . Ik vind het jammer dat er geen productbeschrijving in de doos zit van de decoder.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.