Skip to main content
Vraag

Abonnement gsm Samsung S7

  • August 27, 2016
  • 7 reacties
  • 280 Bekeken

waarom kan ik mijn tarief van mijn gsm niet verlagen naar 20 euro in de maand
ik vindt de facturen nogal naar de hoge kant
anders ga ik weer mijn overstap maken als mijn gsm is afbetaald binnen 1 jaar en 1 maand
gr daisy
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • August 27, 2016
Misschien was de aankoop van je smartphone gelinkt aan een bepaald abonnement? Als dat zo is, kan je dat abonnement ook niet zomaar veranderen, dacht ik.

Elsa
  • August 27, 2016
@daisyken, Ik zou hiervoor contact opnemen met proximus klantendienst als ik u was of eigenlijk als je kan eens in een officieel Proximus center binnenspringen

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • August 27, 2016
waarom kan ik mijn tarief van mijn gsm niet verlagen naar 20 euro in de maand
ik vindt de facturen nogal naar de hoge kant
anders ga ik weer mijn overstap maken als mijn gsm is afbetaald binnen 1 jaar en 1 maand
gr daisy

als je het abonnement nu verandert dan zal je de restwaarde onmiddellijk moeten betalen.
Na de volledige 2 jaar, kan je uiteraard zonder extra kosten een ander goedkoper abonnement nemen (ook bij proximus)

Elsa
  • August 27, 2016
niet altijd ;-)
(verschil tussen beide)

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 29, 2016
Beste daisyken72,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 29, 2016
hallo
hoe doe je dat privebericht
gr daisy

Elsa
  • August 29, 2016