Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoelang duurt de beltijd van het belkrediet bekomen via de premiumpunten. De de aanvang- en resterende tijd staat wel aangegeven. Het zou echter nuttig zijn te weten op welke datum het belkrediet zal verlopen. Edit Wim: bericht verplaatst naar subforum Premium Club
Ik wil graag iets portforwarden maar ik vind het niet in advanced settings tab. Ik wil weten waar ik het kan vinden
Wij zijn pas overgestapt van een Easy 15 abo naar een Smart 15 Full control abo. Dit is een abo waarbij je niet over je limiet kan gaan. Tot nu toe gebruikten wij de 500 MB Free anytime om te surfen via 3G. Nu is mijn vraag wat wordt er nu eerst gebruikt? Eerst de 500 MB Free anytime data en dan de 1 GB uit het Smart abo of omgekeerd? Want als dat eerst de 1 GB is en daarna de 500 MB Free Anytime, die niet tot het Smart Full control abo hoort, zal er nog steeds over de limiet kunnen gegaan worden??
Beste, 14 dagen geleden ben ik opgebeld door proximus met de vraag of ik een maand gratis all foot wenste. De hele uitleg gekregen..... Het zou geactiveerd worden maandag maar ik zie dat dit nog steeds niet actief is. Ik zou graag de voetbal zien straks mvg, Geert B
Ik zou graag mijn mediaportal systeem de proximus set-top-box laten beheren. Mediaportal doet dit via infrarood, het zapt als het ware. Normaalgezien kan ik de infrarood codes 'leren' in het mediaportal systeem. Met proximus tv lukt dit spijtig genoeg niet (met telenet lukte dit altijd wel zonder problemen). Kent er iemand de infrarood codes voor een v5 box? Dit is bvb een '0', deze lukt bijna altijd, maar er moet toch nog iets fout in zijn... 0000 007F 0012 0000 000F 0008 0007 0008 0005 0015 0005 0008 0007 0014 0005 001A 0005 0008 0007 0008 0005 0008 0005 000A 0005 0014 0005 000F 0007 0012 0007 0008 0007 0008 0005 000A 0003 000A 0005 0990 Ik zou graag alle cijfers hebben zodat ik mijn mediaportal systeem kan laten zappen. Alvast bedankt!
Beste, Ik ben zelfstandige met een ondernemingsnummer. Ik ga vanaf 15 september op vakantie in Wit-Rusland. Welke roaming tarieven zijn hiervoor beschikbaar op GSM zoals bellen, sms en surfen? En hoe kan ik die optie activeren?
Een tijd geleden kon ik mijn opname afspelen op mijn IPad via de Proximus TV app. Vandaag is deze mogelijkheid niet meer aanwezig. Ik kan nu enkel de opname verwijderen of de opname langer bewaren. Is dit normaal?
Jullie via de website contacteren is praktisch onmogelijk, "mail ons" geeft op zowat elke optie aan dat je moet bellen naar de klantendienst. Ik heb zelf op de klantendienst gewerkt en heb geen zin om weer een half uur naar het wachtmuziekje te luisteren. Het gaat anders om iets heel simpel, een generation connect herlaadkaart aanpassen naar een Smart+25, via de site bestellen is niet te doen want elke keer als ik product bestellen in het winkelwagentje aanklik krijg ik de melding dat er niets in het winkelwagentje zit. Dit gebeurt op 3 verschillende browsers en mijn smartphone. Hopelijk doen jullie er iets aan?
Op 23/8 kreeg ik de factuur van Proximus in de bus Op de factuur staat factuur van datum 14/8 En te betalen voor 30/8. Is er iets met de Post of is ze blijven liggen bij Proximus ? Stel dat ik op 30/8 de factuur betaal via de bank met een overschrijving, ben ik dan te laat ? Want een opdracht op 30/8 heeft wellicht 3 dagen nodig om werkelijk op jullie rekening komen te staan. Stel dat ik de factuur nog later had gekregen nl op 1/9 te betalen voor 30/8 wat dan ? En wat is de post datum als die niet op de envelope te zien is ? Vroeger kwamen de rekeningen per 2 maanden, waarom is dat eigenlijk afgeschaft. Voor mij mag dat zelfs om de 3 maanden. mvg Francis
ik heb een vraag gesteld over twee facturen op één maand, maar nog geen bevredigend antwoord gekregen. Ik heb gezien dat een zekere Nicole een latere betaaldatum heeft gekregen, waarom kan dat bij niet. Het is toch niet normaal dat een factuur die op 26-08 in de bus valt, moet betaald zijn 5 dagen later? Ik geloof dat ik mijn doorlopende opdracht met proximus ga stopzetten ,dan betaal ik wanneer IK wil Ik verwacht spoedig genoegdoening, er bestaat toch nog zo iets als Telenet ? Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
na de heropstart van mijn decoder v4 begint de eerste zender op nr 7. kan ook geen enkele zender bekijken met hdmi terwijl tv staat ingesteld hdmi1? Kan er mij iemand helpen?
hallo als ik via proximus mijn beamer aansluit krijg ik beeld maar geen geluid
hallo, ik heb een eenvoudige gsm, WIKKO, geen smartphone, en heb per ongeluk een ingesproken ontvangen bericht van mijn voicemail gewist. Kan ik dit terug halen en hoe? graag reacties op sse@telenet.be bedankt alvast!
Info Bug : op 22/08 op Vtm HD Cordon opname gestart, en opname wordt in overzicht getoond als Cordon, nog 55 dagen beschikbaar. Helaas heeft de V5 blijkbaar Discovery opgenomen waardoor de aflevering Cordon toch niet getoond wordt. Op display van decoder staat Cordon maar het beeld is Discovery. Nu hebben we nog een V3 en deze decoder toont wėl de juiste netwerkopname van Cordon. Raar maar waar. Ps. Ik zou hier nog een foto willen toevoegen maar op smartphone zie ik de optie niet.
Hallo, Ik zou graag de Iphone 6s rosé gold 64GB willen kopen. Op de website van Proximus zie ik dat hij maar € 179,00 is. Welke promo wordt daar ingevoerd? danku.
Ik heb een decoder met verwisselbare harde schijf, degene voor de laatste nieuw model dus. Die werkt prima, ik wil die dus houden, maar ik wil nu een tweede tv plaatsen, en heb dus een tweede decoder nodig. De vraag is nu, welke decoder krijg ik dan, en in geval dat het een van het laatste model is, gaat dat, omdat ik weet als men een van het laatste model heeft geïnstalleerd men dit moet melden aan Proximus.
Ik wil mama haar abonnement wijzigen naar happy time XL Hoe kan ik dat vanuit mijn zetel?
Simkaartnummer is verknipt ,hoe vind ik dit terug?
Beste, ik heb een Smart 65 abbonement, staat hier gratis smsen naar EU, dus als ik berichten stuur naar mijn vriendin die momenteel in Spanje zit zal dit niet worden aangerekend? Alvast bedankt.
Ik heb ontdekt dat als ik naar iemand in NL bel en het antwoorapp krijg ik hiervoor 0,8678€/ex BTW moet betalen??? Zelf al spreek je niets in. Hoe kan ik dit vermijden?
Afgesloten
Beste
Hallo allemaal, Ik hoop hier een antwoord te vinden op mijn vraag. Twee vragen eigenlijk. Ik ben deze maand enkele dagen in G-H-Luxemburg geweest en heb gebruik gamaakt van van nieuwe smartphone met GPS functie en verkeersinformatie. Volgens de Proximus app is mijn extra verbruik 0.31 euro (31 ct) en internet roaming 0.26 euro (26 ct), waaronder verkeersinformatie in het GHL. Omdat ik die 0.31 op het eerste zicht nogal veel vond (ik had toch niet gebeld en slechts 2 smsjes verstuurd?) kwam ik "mijn factuur online" eens raadplegen. Nu blijkt dat ik voor 5ct 2 smsjes sms heb verstuurd en 5+26 is 31. Moet ik het extra verbruik zo interpreteren of is er toch nog iets anders? Verschrokken ben ik echter van mijn nog niet gefactureerd verbruik van het (nationaal) internet: 18,16 euro. Als "opgeroepen nummer" staat bij dat bedrag op 3 augustus "WAZE" wat voor mij een raadsel is. Het betreft trouwens 1281kb en mijn smartphone vertelt mij dat ik in totaal 125MB heb gedownload (van
er wordt mij voor 75 euro aan waze gefactureerd tewijl ik op mijn werk was en mijn gsm niet aanstond dus dit kan niet. ik wens dan ook een creditnota of ik stap op en zeg alles op bij jullie
Na het installeren van een DLINK DAP 1320 wifi extender valt mijn gewone wifi netwerk regelmatig uit. Wat kan de reden hiervan zijn ? Is dit een instelling op de BBOX router van proximus die moet gewijzigd worden ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.