Skip to main content

Factuur

  • August 23, 2016
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Afgesloten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

patrick
  • Motivator
  • August 24, 2016
1 woord en geen mens die snapt wat je ermee bedoel.
Dus forum beheerders je mag deze zinloze topic ook afsluiten en zeg dit in huidige tijd 🙂

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • August 24, 2016
Ik wacht nog even op een verduidelijking van Elswinsky.

Mutlie
  • August 27, 2016
@ Wim

Ik denk (als nieuweling) dat je in topic https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/onbetaalde-factuur-afsluiting-alle-aansluitingen-belofte-heropening-verloopt-problematisch-35488/index1.html#post555886 meer informatie vindt, want daar heeft ze over een probleem met de postbode -en dus te late betaling- geschreven. Zou het hetzelfde zijn?