Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op de website van Proximus lees ik dat de Huawei P9 Lite (gold/zwart) niet dual sim zou zijn? Is dit zeker juist? Bij jullie collega's van Orange is deze zelfde telefoon (met gelijkaardige promotie) wel dual sim volgens de website... Iemand een idee of dit bij Proximus ook gaat? :?🆒
Hallo Sinds enkele dagen kunnen wij geen tv-posten kiezen met de afstandsbediening. Niet met de cijfers, niet met de +/- drukknop. Wel via de knop TVguide en zo selecteren. Niet zo praktisch Is dit misschien een instelling, of een bug? batterijen zijn ok
Geachte Belgacom, Ikzelf ben al jaren tevreden klant van Belgacom, maar ondertussen begint het toch te wringen. Ik heb lange tijd geleden (ik denk 3, misschien 4 jaar) een nieuwe TV moeten kopen. Toen heb ik gelijk mijn portefeuille opengetrokken om een Full HD TV te kopen, want overal hoorde je bij Belgacom dat men over heel Vlaanderen HDTV ging aanbieden. Nu, al die jaren later, heb ik nog steeds geen HD. Ik doe regelmatig die controle om te zien of het hier al op mijn telefoonnummer mogelijk is, maar ik krijg altijd hetzelfde; nog niet mogelijk, en niemand kan mij vertellen wanneer dit wel in orde komt. Kan iemand mij aub een deftige uitleg geven hoe dit komt, want persoonlijk vind ik al die jaren wachten net iets te lang... mvg
Allen, Ik ben vorige week naar een mediacenter geweest met de vraag om een van mijn abonnementen te vervangen naar een met een gsm. Daar deelden ze mee dat ik naar een officieel Proximus verkooppunt moet gaan en daar een gsm direct kreeg. Daar aangekomen melden ze mij dat ik hem binnen drie werkdagen opgestuurd kreeg. Drie dagen verder bel ik nr Proximus . Het antwoord was , binnen de 14 dagen wordt er contact opgenomen. En dan nog minstens een week wachten. Soory, ik heb vier abonnementen, internet, voetbal en tv al jaren lang. Sorry je mag met de mensen hun voeten spelen maar niet met zo een weer. En zeker niet met goede trouwe klant
Hallo Ik kreeg een bericht dat ik mobiel data kan kopen via deze actie #152*1# (250 MB/4,99 euro).Ik heb dat gedaan en het geld is er af,maar mobiel data heb ik niet gekregen,omdat ik naar m.skynet.be maar ik zie het nergens staan en snap er niks van want alleen skynet.be bestaat.Kunnen jullie me helpen.Ik wil men geld terug of wel mb? Dank u Vicky
Hallo Wanneer ik Bizz-club-punten wil inruilen voor Belminuten krijg ik telkens (al drie dagen) de foutmelding 'Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Gelieve later opnieuw te proberen.' Dank voor uw advies/oplossing. Eric
Hoe kunnen wij op cloud Node JS en "Node Packed Manager " akteveren?
Hallo, Ik ga vanaf volgende maand ergens anders wonen en deel momenteel een huis met 2 andere mensen. De internetfactuur komt op mijn rekenening toe elke maand. Hoe kan ik deze overdragen naar een van de andere 2?
Deze melding in MyProximus: "Jammer, want met je huidige abonnement is Norton Mobile Security gratis. Bovendien duurt het slechts 5 minuutjes om al je smartphones te beschermen. Ben je er klaar voor?" Jammer maar als je doorklikt dan is het 2 € per maand en een promo van 1 maand gratis. Een beetje misleidende reclame niet?
Ik wil een klacht melden, gezien ik deze niet kan mailen wil ik jullie nog één kans geven om mij een mail adres te bezorgen. Zo niet, zal ik de gehele uitleg hier op het forum zwieren, zodat iedereen het kan lezen. Jullie keuze u weet hoe u mij kan bereiken, heb eveneens op Facebook een bericht achtergelaten Dit is dringend! mvg Danny
Hallo iedereen! ik vertrek binnenkort voor een drie tal weken naar Amerika. nu mijn vraag is hoe het precies zit met mobiel data verkeer daar en of er opties zijn die mij daar toch met mijn abonnement mobiel date kunnen geven (aan toch een treffelijke prijs.......) als iemand hier iets meer over weet zou dat super geapprecieerd zijn! Mvg Ruben
Graag technische informatie over het volgende pakket "Office&Go Pro" welke type aansluiting voor een optimale werking wat zijn de opties welke band Breede is mogelijk met dit pakket ...
Ik kocht onlangs verkeerdelijk een Pay and Go Max kaartje voor mijn oude moedertje. Ik heb die dan met de GSM laten omzetten naar Pay and Go Easy omdat de 15 € dan zouden kunnen dienen als 'krediet' dat een jaar geldig is. Groot is mijn verbazing dat dit toch niet gelukt is en dat ze nu Pay and Go + geworden is ... hoewel mijn moeder nog geen enkel gesprek met dit simkaartje heeft gevoerd heeft ze enkel nog de initiële 2 € aan belkrediet. De 15 € gaat op 25 juni verloren (een maand na ingebruikname): de omzetting naar Pay and Go Easy is dus niet doorgevoerd... Ik vraag mij ook af of bij herladen het geld dat je op een Go+ kaartje zet vanaf nu wel als 'krediet' geldt en dus een jaar geldig blijft (de bonus is maar 31 dagen geldig begrijp ik, maar het krediet hopelijk wel een jaar??)... Heeft iemand hier een duidelijk zicht op aub?
Vorige week mijn eerste factuur gekregen van Proximus na mijn overstap van Telenet. Staat 207€ ipv de beloofde 87€. Na UREN proberen bellen naar de klantendienst vrijdagavond om 21.30u eindelijk binnengeraakt na 3 dagen. Redelijk vlot afgescheept met de melding dat het in orde komt en dat er mij op maandag of dinsdag ten laatste iemand terug ging contacteren. Heb vanavond dan maar zelf gebeld want nog niemand gehoord. Uiteraard weer een half uur moeten wachten, wat nog meeviel tov vorige week. Vriendelijke mevrouw aan de lijn die denk ik geholpen heeft en mij morgen gaat contacteren voor de bevesting. Ben benieuwd.... Dit kan je moeilijk een goede kennismaking noemen en begin mij mijn overstap al serieus te beklagen. Ik hoop voor al mijn geduld toch enige compensatie te krijgen. Iemand ervaring mee??? Ik probeer dit hier want proximus kan je blijkbaar niet via mail bereiken. Of vergis ik mij? Alvast bedankt voor jullie reactie. Bart
Ik heb op mijn Iphone 5S de dataroaming uitgeschakeld, helaas zie ik toch een databundel staan bij mijn verbruik van afgelopen weekend in Luxemburg. Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan en hoe ik dit in de toekomst kan vermijden. Kris
Ik heb een galaxy a3 sinds enkele maanden en nu onlangs begon de batterij ongewoon snel leeg te lopen. Ik moet hem 2 maal per dag opladen.
Sinds gisteren is mijn 4G verbinding zo goed als niet bestaande. Als ik een speedtest doe op mijn GSM tijdens 4G, heb ik met geluk 17 kB/s download. Op WIFI heb ik totaal geen problem met de snelheid.. Is er een storing op het 4G network?
De laatste tijd is de ontvangst hier echt slecht. De verbinding slaagt gewoon uit, niemand verstaat elkaar enz enz. Men moet het niet op het toestel steken want ik heb sinds vandaag een nieuwe gsm en het is niks beter. Ik begin dat stillekes aan beu te worden.
Mijn moeder is 92 jaar en verblijft in een rusthuis. Door beginnende dementie gebruikt ze soms haar GSM op een panisch manier en het gevolg is nu recent twee monsterrekeningen van 180 en 230 euro. Omdat ze betaalt met domiciliering (ik beheer haar rekeningen met een volmacht) krijgen we geen factuur te zien. Een aanpassing van haar abonnement dringt zich op (max. factuur van bvb. 30 euro/maand) en daarom heb ik getracht om Proximus te bereiken om zowel het factuuroverzicht te krijgen als een aanpassing van haar abonnement . Dit is een ongelooflijke calvarietocht geworden: - eerst wou ik een account openen met haar gegevens maar dat ging niet: activeringscode via SMS was niet realiseerbaar, de PUK-code vinden we niet terug. - Mailen gaat niet, want als men gegevens over factuur of een klacht aanvinkt is het antwoord steeds dat men beter telefonisch contact kan opnemen - dan heb ik dan maar gedaan: eerst door een woud van vragen worstelen en dan 'even wachten' ... en dat heb ik dan opg
Eind vorig jaar(2015) nam ik deel aan een actie van TESTAANKOOP betreffende mijn Internetspeed Daaruit bleek dat ik de snelheden die mij door PROXIMUS werden beloofd niet kreeg Op 14 juni kreeg ik dan via TESTAANKOOP de boodschap dat na onderhandelingen met Proximus dit probleem dat zich volgens hen stelde bij vele deelnemers aan deze actie als prioritair zou behandeld worden . Proximus zou mij contacteren en een technieker gratis langssturen om deze problemen op te lossen. Ondertussen zijn we 2 maand verder en heb ik van PROXIMUS nog niets vernomen Nog iemand ervaringen hiermee mvg
Hallo is het normaal dat ik op 1 maand tijd 2 facturen moet betalen .Mijn vorige faktuur is op 11/08/2016 betaald en nu krijg ik een nieuwe te betalen voor 28 augustus .Mijn klantnummer is 610792029.
Hallo, Tot voor de nieuwe userinterface, was het eenvoudig om de "RADIO" aan én uit te schakelen: door een druk op de knop "RADIO" op de afstandsbediening en dit zonder de TV op te zetten. Na de update is het nog steeds mogelijk via "RADIO" deze aan te zetten (en in mijn config wordt deze dan via mijn versterker naar de boxen gebracht), echter het uitschakelen werkt niet meer door eenvoudig weg terug op "RADIO" te drukken. Nu moet je een omslachtige manier van menus volgen (ik weet nog altijd niet de juiste volgorde ... 😞 ), wat zeker niet lukt zonder de TV op te zetten. Is er toch een eenvoudige manier ? Thnx, Peter
Vroeger betaalde ik mijn factuur via mijn creditcard. Door het omschakelen naar een pack en het groeperen van alle klantennummers naar een klantennummer is dit niet meer het geval en betaal ik per overschrijving. Kan ik mijn betaling toch terug via creditcard laten verlopen ?
Factuur van 12/7/16 (nr6617107317) wordt na herinnering betaald op 23/8/16 -KLEIN DETAIL : herinnering dateert van 10/8 maar was op 22/8 pas in de brievenbus.Op 23/8 werden ook alle aansluitingen afgesloten en kan ik enkel nog met gsm naar klantendienst bellen en kiest ik toets 1 voor problemen met factuur. ik krijg de boodschap dat er een openstaand saldo is van 343 eur. Na verificatie blijkt fact nr 6617107317 124.21 eur te bedragen. Dit is volgens mij een openstaand bedrag maar wat doet proximus : de factuur van9 augustus (nr 6619746216) wordt hier mee als openstaand beschouwd terwijl deze laatste vóór 25/08/16 dient betaald te worden. Na contact met klantendienst ontvang ik sms waarbij mijn betalingsbevestiging geregistreerd werd om 13u20 doch op 24/8/16 laat men mij weten dat alle lijnen niet geactiveerd worden voor ontvangst van de openstaande schuld! (tel contact op 24/08 omstreeks 13u12). Aangezien ik dan niets kan doormailen wacht ik tot mijn thuiskomst en bel ik opnieuw na
op 6 juli laatsleden geeft ik mijn verhuis door - ik vraag om op 26 augustus langs te komen op mijn nieuw adres blijkt nu dat er nog niets is gedaan voor deze verhuis Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.