Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Kan ik naar een andere operator overstappen, nadat mijn diensten zijn geblokkeerd bij Proximus ?
Eerst en vooral inloggen via my proximus op Firefox gaat niet meer: na het invoeren van user/pas blijft het hangen op laden. Dus moet ik via Edge gaan. MAAR, het betreft voornamelijk Wifi hotspots: ik zit met 3 mobiele abo's (smart 45, smart 25 en een mobiel internet abo) waar ik dus Wifi hotspots op kan/kon activeren. Sinds kort echter kan ik op 2 van de 3 het wachtwoord niet meer wijzigen.. Ik krijg letterlijk: Enkel de gebruiker van dit mobiele nummer heeft toegang tot deze Wi-Fi Hotspots-account. Zowel de activering als het beheer van de login en het wachtwoord gebeurt via de MyProximus-account van de gebruiker van dit mobiele nummer. rara... IK ben de gebruiker en de producten maken deel uit van mijn pack. Hoe kan ik dit dus aanpassen? custid: xxx (edit Wim: is door ons gekend) het betreft het mobiel nr eindigend op 16 en het internnummer eindigend op 69
Gisteren waren die van Belgacom, tis Proximus nu , de straat aan het opbreken. Greppel gegraven en een andere deed het weer dicht. Dacht ga de plezante uithangen en ik daar naartoe: Awel mannen, is uwe collega met de kabel ziek ? Maar nee boerke , ziet ge dat niet : we zijn draadloos internet aan het leggen.
Hallo, Sinds gisterenavond kan ik niet meer verbinden met het proximus netwerk. Hoe los ik dit op? Met vriendelijke groeten Jimmy Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Hey Sinds kort kan ik niet meer aanmelden op mijn account en ook niet meer op mijn tv overal app Deze zit wel in mijn tv abbonement maar niet meer te gebruiken.dus graag langs deze weg mss een oplossing vinden.het systeem kent mijn e mail adres maar volgens hen staat deze niet gekoppeld bij proximus tv of gsm enz... Mvg
Beste mensen van proximus. Ik krijg een boterham in mijn nek van 193€ voor de decoder en modem, die echter al weken geleden opgestuurd werd via het kiala punt in Oostende. Mijn beslissing om proximus te verlaten was dus gerechtvaardigd, aangezien u niet capabel bent uw dingen deftig in de hand te houden. U mag uw factuur bijgevolg steken waar de zon nooit schijnt. Dit is niet mijn normaal taalgebruik, maar men moet dan ook niet het bloed van onder mijn nagels halen. Klantnr 618418151 Factuur 6620221635
Blijkbaar is het onmogelijk dat proximus het van de eerste keer goed doet, van begin de maand juli probeer ik mijn 2 kinderen een abonnement te geven full control 15... ofwel lukt het voor de ene wel en voor mijn andere kind niet, het kind dat dan wel een full control had wordt daar nu vanaf gehaald , en diegene die het niet had heeft het nu wel. na herhaaldelijk bellen begin ik het wel beu te worden ,na telkens de melding vanaf nu is het in orde mevrouw loopt alles terug in het honderd. maar facturen sturen om te betalen daar zijn ze dan wel goed in,,,,, was tot nu een tevreden klant maar nu niet meer,,, hoop dat er snel een oplossing komt dit zou voor beide kinderen een smart 15 full control moeten zijn met 120 minuten bellen, onbeperkt sms'en en 1 gb internet Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Na contact met de Proximus helpdesk werd aangegeven dat mijn downloadsnelheid (bbox2 met internet maxi en VDSL) momenteel aan een maximum van 12 Mbps zit. In de praktijk geven speedtests iets aan van 7 à 8 Mbps voor download en 2 Mbps voor upload. Op de site van Proximus zelf wordt 70 Mbps max. aangegeven en Telenet schermt voor een gelijkaardige formule met 200 Mbps. De huidige snelheid lijkt me dus alleszins niet normaal ?
Hallo Momenteel staat er op mijn Proximus account een actieve voicemail, met een ingesproken bericht als inleiding. Is het mogelijk voicemail uit te zetten, maar toch een boodschap te laten staan voor wie het nummer belt (met instructies om te bellen naar een ander nummer)? Momenteel schakel ik de telefoon vaak door, maar het nummer moet op termijn verdwijnen. Alvast bedankt.
Geachte, Door het pokémon gedoe van mijn zoon is mijn factuur enorm opgelopen. Omdat hij meerdere malen al zijn limiet van 60 euro bereikt had heb ik hem op 8 augustus laten overstappen naar een smart+25 full control. Nu krijg ik een faxtuur met een verbruik van 74,61 euro voor hem. Wat ik totaal niet begrijp want inderdaad het data verbruik is berekend op voorgaande periode nl. juli (waar hij nog in oud systeem zit) maar dan kan hij toch nooit de 60euro overschrijden! En dan moet die lieve man aan de telefoon vorige maand nog zeggen "nee mevrouw met dit nieuw abonnenment ga je geen hoge facturen meer betalen." Als jullie hier niets aan verhelpen en 14,61 in mindering brengen wat ik een correcte compromis vind dan ben ik er nu vast van overtuig dat ik terug keer naar de concurrentie met met alles van telecomunicatie ! Mijn factuurnummer 6619971179 - klantnummer xxxx Ik heb meermaals naar jullie klantendienst gebeld vrijdag en vandaag maar krijg geen respons. Van service gesproken? Ed
Hallo, Ik zit met een vervelend probleem. Ik wil via de MyProximus app de profielen downloaden op mijn iPhone zodat die automatisch verbinding maakt met het FON netwerk. Er zitten 2 gsmnummers in mijn pack, maar toch kan ik maar op 1 iPhone de 2 verschillende profielen installeren. Een voor automatisch verbinding te laten maken via PROXIMUS_FON en een voor PROXIMUS_AUTO_FON. In het filmpje kan je zien waar het verschil zit. Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Goede,avond Om het internet op te gaan gebruik ik thuis mijn laptop . Onderweg mijn smartphone met een PXM ambassador formule ik zou nu een paar dagen per maand mijn laptop willen gebruiken op een andere locatie. Wifi is geen oplossing. Wat heb ik nodig ,een nieuw tariefplan, modem, simkaart ? groetjes
Op men nieuwe mac krijg ik het bestaande mailadres(ch.deschepper(at)skynet.be) niet geinstalleerd. Hij vraagt steeds login: maar pakt die niet aan terwijl ik met dezelfde 'login' wel men webmail kan lezen op andere mac. Dus ik weet niet wat ik fout doe. Heb wel eentweede proximusmailadres kunnen installeren.
Vanaf 1 juni lanceert Proximus de Smart full control formule, een geblokkeerd abonnement, met de voordelen van van een abonnement, zonder een budget te overschrijden. Zie ook: www.proximus.be/nl/id_cr_smart_full_control/particulieren/producten/het-aanbod/geblokkeerde-abonnementen.html
Weer geen ondertiteling meer op BBC 1-2 Daar gaan we weer
Graag zou ik op mijn slaapkamer een tv toestel plaatsen. Moet ik hiervoor een extra decoder aansluiten? In mijn living heb ik wel een draadloos ruckus systeem, hetgeen verbinding maakt tussen mijn tv en modem.
Op 8/8 heb ik de factuur met abonnement van juli en verbruik van juni betaald. Minder dan 3 weken later heb ik alweer een factuur te betalen tegen 26/8 voor het abonnement van augustus en verbruik van juli. Dat is toch niet normaal 2 facturen op minder dan 3 weken tijd Een maandabonnement is volgens mij per maand te betalen. Gaat dat de volgende maanden ook zo zijn? Ik ben niet geneigd die tweede factuur nu al te betalen. Vroeger kreeg ik telkens 1 factuur, te betalen in het begin van de maand.
volgens my proximus staat mijn vaste lijn actief. Ik probeer nu mijn toestel in te pluggen in de bbox van proximus maar krijg geen toon en kan dus geen oproepen uitvoeren. Iemand hier ervaring mee?
Sinds ik een abonnement van mijn werk heb, kan ik het puntensaldo niet meer raadplegen van mijn man, na herhaaldelijk contact is hier nog niets aan veranderd. Dit sleept nu al zo'n 6 maanden aan...
Ik ben sedert zaterdag klant voor o.a. Internet Comfort (via pack). Echter, mijn lopend verbruik staat reeds op 150 GB (op 3 dagen tijd). Wetende dat ik bij Telenet bijlange niet aan 100 MB per maand zat en dat wij niet veel downloaden. Ik hoop dat dit een tijdelijke bug is op MyProximus ???
Hallo, Daar waar ik tot een drietal maanden terug altijd ruimschoots toekwam met mijn 1 GB internet op smartphone, is mijn limiet de laatste drie maanden altijd na hoogstens 2 weken overschreden, waardoor ik tot meer dan 50 euro moet bijbetalen. Ik heb geen nieuwe apps, zit veel minder op internet dan voorheen en toch blijft dit verbruik de pan uit swingen? Hoe kan dit nu? Kim
ik stel vast dat het nu de tweede keer (factuur juli en augustus ) is dat een bedrag aangerekend wordt voor het 'gratis' abonnement op Happy Time International (France). Is dit een vergissing?
Ik heb gehoord dat NFL te zien zal zijn op Proximus 11. Maar ik heb geen idee hoeveel wedstrijden er getoond worden. Is het 1 wedstrijd per weekend, enkel de toppers of alle wedstrijden? Alvast bedankt.
Zoomit stuurt geen E-mail, niet bij ontvangst van de factuur noch 2 dagen voor de betaling ervan??? Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Beste, In de tweede week van juli heb ik mijn tariefplan Easy+10 laten wijzigen naar Smart+25De; Hiervoor had ik het gratis nummer gebeld en toen bleek eveneens dat ik al jaren betaalde voor ProxiDuo waar ik nooit gebruik heb van gemaakt...De persoon die ik toen aan de lijn had vroeg eerst of ik hiervoor een klacht wenste in te dienen aangezien ik nooit deze bijkomende dienst had gevraagd...nadat hij intern advies had gevraagd kreeg ik tenslotte de mededeling dat een klacht indienen nutteloos zou zijn want als je de rekening betaald blijkt je akkoord te zijn met de aangerekende bedragen... dus moet de klant zich daar maar bij neerleggen.Maar nu merk ik op de mij toegezonden rekening dat men mij opnieuw de bijkomende dienst ProxiDuo aan rekent terwijl ik daar niet heb om gevraagd.... dus graag een kredietnota voor deze ten onrechte aangerekende dienst. Ik wens bovendien te vermeden dat ik deze middag van kwart voor twee tot tien na twee aan de telefoon (gratis nummer) heb tevergeefs zi
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.