Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb met mijn abonnement gratis internet overal. Hoe kan ik dit activeren? Edit Wim: titel aangepast en de vraag van Lucien in het juiste subforum geplaatst
Ik heb al twee facturen niet kunnen betalen en vandaag zal ik een herinnering in de bus krijgen. Hoeveel tijd krijg ik om deze facturen te betalen ? Wanneer kan ik niet meer gebruik maken van mijn produkten ? Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Op mijn factuur van een mobiel nummer (heb er 2 gekoppeld) zie ik een bedrag staan van 47,68 euro en bij het opgeroepen nummer staat er WAZE. Iemand een idee wat dit precies is? Ik heb al op internet gezocht en blijkt dat dit een soort van GPS app. zou zijn. Zou het kunnen zijn dat de Pokemon Go app dit gebruikt? (Mobiel is van mijn zoon) In bijlage heb ik de lijn vanuit mijn factuur. Alvast bedankt.
Beste, Ik heb zaterdag vernomen dat de PokémonGo actie voor pre-paid kaarten werd geannuleerd door proximus. Ik vind dit pure discriminatie want met een abonnement mag je wel van die actie profiteren... Hierbij verplicht proximus je dus om een abonnement te nemen ipv een prepaid kaart, of over te stappen naar een andere provider. Ik wil hiervoor een klacht indienen omdat ik dit pure discriminatie vind en ik heb bij de aankoop van mijn prepaid kaart m'n identiteit aan proximus gegeven waardoor het smoesje van "klanten met een prepaid kaart zijn anoniem" niet van toepassing is. Ik heb hiervoor verschillende keren naar de klantendienst gebeld maar daar hebben ze NIETS ondernomen. Wel handig hé als onderneming dat de klant géén klacht kan indienen "omdat het systeem niet werkt". Ik ben al 15 jaar klant bij proximus en ik heb nog nooit een klacht gehad maar nu ben ik het beu! Er loopt vanalles mis met proximus en er wordt niets aan gedaan... Ik kan zelfs géén klacht indienen omdat de klac
Ik heb abonnement Maxi (48,20 euro per maand) en ik krijg maar 40 Mbps ipv 70 terwijl minimum start abonnement zelfs 50 Mbps zou moeten hebben! Ik heb een BBox2 en volgens test website zou 70 Mbps geen probleem mogen zijn in mijn straat/plaats. Ik heb het hier zelfs niet over reële snelheid via speedtest.net, maar over aanduiding in advanced setup van mijn bbox2: Downstream line rate 40184 kbps . Is dit normaal? Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Hoeveel tijd krijg je na de eerste herinnering om je factuur te betalen, alvorens afgesloten te worden ? Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Hoe een contactlijst gekoppeld aan een bestaand email adres overzetten op een nieuw aangemaakt email adres? Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
kan ik een switch aansluiten aan de modem om zo 2 toestellen aan te sluiten met een netwerkkabel
Hoe komt het dat we geen Pokemon spelen en Waze niet geactiveerd is en er bij ons een lopend verbruik te zien is van 2207 euro. Ik hoop echt dat we dat niet moeten betalen. Bij klantendienst zeggen ze factuur afwachten. Edit Wim: verplaatst naar Mijn factuur
Proximus ik kan sinds een tijdje niet meer inloggen op de website van de Home control / Home and Care. Ik krijg steeds de volgende foutmelding de login en password zijn correct. Het is de correcte website ( https://home.proximus.be/Login.aspx?Language=nl ) Kan er iemand van jullie het eens uitpluizen aub want via de 0800... lukt het langs geen kanten. Alvast bedankt Techno Turlinckx
Vandaag 18/8/2016 ontvang ik in mijn mailbox een factuur Proximus van 13/8/2016. Dat is het 1ste eigenaardige: de tussentijd. De factuur vermeldt dat ik vóór 29/8/2016 dien te betalen. Een termijn van 11 dagen, 2de eigenaardigheid. Ik kreeg vorige maand een factuur die ik tijdig betaalde op 2/8/2016. Dien ik 2 facturen per maand aan proximus te betalen ? Hoe komt dit ? Men heeft plots, zonder verwittiging en beslissingsartikel de termijn verkort van 24 dagen vroeger naar 11 dagen. Heb ik een gemanipuleerde factuur in mijn mailbox gekregen of heeft Proximus nagelaten zijn klanten in te lichten over de verregaande wijzigingen? Een spijtig iets.
Ik ontvang een resem mails van een heel vervelende afzender in Nederland Ik wil daar echt vanaf! Kan ik die in My Proximus blokkeren? Hulp!!!
Hallo, Wij hebben vrijdag ons gsm abo die in ons pack zit verandert. Dat was een Easy 15 en hebben dit omgezet naar een Smart 15 Full control. Dit omdat er in een Easy abo geen mobiel data zit. Voor mobiel data werd gebruik gemaakt van 500 MB Free anytime uit het pack. Maar omdat er onlangs 35 MB werd over de limiet gegaan en dit het ongelooflijke prijskaartje van 30.11 € bedraagt hebben we dit laten omzetten naar Smart 15 zodat er 1 GB data extra is. Nu is er in My Proximus nog steeds geen balkje te zien bij verbruik. Niet voor data ook niet voor de belminuten. Enkel het balkje van Free Anytime is te zien, die opgebruikt is. Het Easy abo werd reeds gefactureerd van 01/08 tot 31/08. Wij zouden dus graag weten of wij nu al reeds over data beschikken uit het nieuwe Smart abo en zo ja, hoeveel nog? Of begint dat pas vanaf 01/09? Ook hoeveel belminuten zijn er nog? Op My Proximus staat wel reeds dat het een Smart Full Control abo is.
Beste leden, Ik heb hiervoor al gemaild naar Proximus maar hiervoor nog geen antwoord ontvangen dus ik plaats het meteen op het forum. In de brochure en ook op de website word vermeld dat bij een maxi pack ongelimiteerd internet word aangeboden. Nu de eerste maand dat we bij proximus zaten downloade ik zoals gewoonlijk voorheen bij telenet en ondervond in naar het eind v/d maand toe een trager algemeen internet. Na het bekijken van enkele details in de my proximus website werd al snel duidelijk dat wij bij een internet maxi pack dus geen ongelimiteerd internet hebben maar slechts een volume van 500GB. Ik snap echter wel dat het wel ongelimiteerd is aangezien we nog kunnen verder browsen na het opgebruikte volume maar ik vind het vrij irritant om daarvoor de internet snelheid te beperken. (Ookal valt dat te omzeilen!!) Ik hoop toch in de nabije toekomt te zien dat maxi gebruikers wel degelijk kunnen genieten van ongelimiteerd internet. En mochten er gebruikers zijn die dit
waarom word mijn aanvraag Norton niet aanvaard ?
Hey kan er iemand even helpen?? Ik ben van plan om nieuwe smartphone te halen via de promo's, Maar twijfel ook of ik ook niet ga veranderen van provider voor alles (tv,telefoon,internet,gsm) Moet ik dan de smartphone samen nemen met de packs of moet ik die later mee laten nemen in de factuur om zo dan maar een algemeen factuur te bekomen, Of is dat niet mogelijk om de smartphone zo te krijgen ? Mvg
Ik heb gisteren een vaste telefoon gekocht via de webshop met 3 waardebonnen van premium club. Bevestiging van betaling bleef echter hangen en na een uur wachten nog steeds niets. Vermits ik ook geen bevestiging kreeg via mail heb ik deze bestelling opnieuw ingevoerd. Terug met de codes van de waardebonnen. Bevestiging is nu wel gekomen maar op mijn orderbevestiging staat dat ik 44,95€ moet betalen terwijl dit eigenlijk 0€ moet zijn. Moet ik dit toestel terugsturen dan en kan ik mijn waardebonnen nog gebruiken (vermits er niets af gegaan is van de prijs) of hoe zit dit eigenlijk? Heb gisteren in totaal al 3 uur geprobeerd om de klantendienst te bereiken en als ik dan iemand aan de lijn had gaf deze me een telefoonnummer van de webshop dat niet in gebruik is. Vandaag weer proberen bellen, na een half uur proberen batterij telefoon leeg. Teruggebeld met gsm en klantendienst wegens storing niet beschikbaar. Pffff
Sinds wanneer dient mijn factuur betaald te worden voor 26/08? Normaal is dit altijd tussen de 2e en de 5e van de maand erop! Ik weet niet hoe 't bij jullie werkt, maar ik krijg mijn wedde pas op het einde van de maand!
Is er nog nieuws over de uitrol van de NTE-versie van de interface voor de V4? Het is opvallend stil hierrond, alhoewel die voor einde augustus aangekondigd was? De laatste leonbatch software was een verbetering, maar vertoont nog altijd bugs. Regelmatig zie ik bv. tijdens een opname de REC letters in de display branden (en ook in de opnamelijst staat nog geen 60d) alsof het een PVR-opname is, maar na het beëindigen van de opname komt dat in de opnamelijst te staan als nPVR-opname (60d). Nochtans is dan de restwaarde van de harde schijf dikwijls verminderd met 4%, en na het wissen ervan stijgt de restwaarde terug met 4%. Staat die 60d er dan omdat er ook een serverkopie werd gemaakt? Toch blijkt er dan ook een PVR-versie van gemaakt te zijn...allemaal erg verwarrend!
mijn proximus nummer is gedesactiveerd, met krediet van meer dan 80 euro. Kan ik nummer en krediet recupereren ??
Beste, Ik trachtte Proximus Cloud te installeren op mijn iMac. Alles goed gedownload en de app gesleept in de Applications folder. Dan getracht op te starten maar krijg telkens de melding dat 'Cloud' niet kan geopend worden. Op mijn iPad en op mijn Mac Portable werkt alles perfect. Heb al alles geprobeerd. Ook de Helpdesk van Proximus gebeld en daar krijg ik mooi het antwoord dat voor Cloud geen ondersteuning gegeven wordt en ik maar naar de help pagina's moet kijken wat ik uiteraard al menig maal gedaan heb maar die geven geen oplossing. Heeft iemand hetzelfde probleem en heb je het kunnen oplossen? Dank, Paul
Ik heb voor het weekend een activatie gedaan voor een bizz switch nummer. Toen na veel vijven en zessen dit in orde kwam, kreeg ik te horen dat het doorschakelen van het virtuele nummer, te activeren via de app, per doorgeschakelde oproep, betalend is, dit buiten de bundel van een onbeperkt bellen tarief plan Bizz Smart XL 40 waarin dit nummer zit. Nu kan ik nergens op de website van Proximus terugvinden aan welk tarief per minuut er zal gefactureerd worden. De telefonische helpdesk verwijst mij door naar dit forum, maar ook hier niets te vinden. Iemand een antwoord ?
waarom zijn de smartphones weggehaald uit de premiumclub ???
Is het normaal dat de klantendienst telkens belooft om alles terug aan te sluiten en op te starten maar telkens niets doet? 24u later zelfde verhaal. Dag 4: zondag werkt klantendienst niet, technische dienst kan niets doen maar ziet dat het nog niet is geactiveerd..
Sinds deze morgen haal ik download nog 2.1 Mbps ipv 75, upload is OK.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.