Skip to main content
Antwoord

Geen toegang tot Home and Care

  • May 29, 2016
  • 20 reacties
  • 302 Bekeken

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Proximus

ik kan sinds een tijdje niet meer inloggen op de website van de Home control / Home and Care. Ik krijg steeds de volgende foutmelding



de login en password zijn correct. Het is de correcte website ( https://home.proximus.be/Login.aspx?Language=nl )

Kan er iemand van jullie het eens uitpluizen aub want via de 0800... lukt het langs geen kanten.


Alvast bedankt
Techno Turlinckx

Beste antwoord door ThomasP

Let op wat je zegt Techno Turlinckx, want normaal gezien wordt je voor een Home&Care probleem rechtstreeks doorgeschakeld met mij of met mijn collega's. ;-)
Stuur even je login door via Het Proximus Team. Zodat we dit voor je kunnen nakijken.

@Elsa, Home&Care is al lange tijd gestopt met commercialiseren. Dit is dus als het ware een uitstervend product.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

20 reacties

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Elsa, hoe contacteer je nu weer de medewerkers via een persoonlijk bericht?

Elsa
  • May 29, 2016

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Kan er iemand van de helpdesk mij aub eens helpen?

Elsa
  • May 31, 2016
je kan ms ook beter via twitter te werk gaan of bellen naar 0800 22 800 😉

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • May 31, 2016
Ik heb dit even nagekeken en getest met testlogin en ik geraak goed op de portaal. Kan je even opnieuw proberen? Eventueel met andere browser? Probeer ook even cookies te verwijderen. Indien dit nog steeds niet werkt, stuur me dan even je Home&Care login door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijk ik dit even voor je na.

Elsa
  • May 31, 2016
@Techno, Het zijn natuurlijk mijn zaken niet, maar wat ik nu raar vind dat je als technieker dit via het forum moet afhandelen !?
Maar het zal zijn om ons iets bij te laten leren waarschijnlijk (lol)

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Ik heb dit even nagekeken en getest met testlogin en ik geraak goed op de portaal. Kan je even opnieuw proberen? Eventueel met andere browser? Probeer ook even cookies te verwijderen. Indien dit nog steeds niet werkt, stuur me dan even je Home&Care login door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijk ik dit even voor je na.

Het lukt op 3 verschillende computers op verschillende netwerken niet 😞

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
@Techno, Het zijn natuurlijk mijn zaken niet, maar wat ik nu raar vind dat je als technieker dit via het forum moet afhandelen !?
Maar het zal zijn om ons iets bij te laten leren waarschijnlijk (lol)


helaas kent de helpdesk aan de 0800... niets van Home and Care. Dit is al van het begin zo. Het is een ***product

Elsa
  • May 31, 2016
Ik lees op 't internet nochtans geen klachten ivm H&C, ofwel zijn er nog maar heel weinig gebruikers van H&C dat kan natuurlijk ook de reden zijn!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • May 31, 2016
Let op wat je zegt Techno Turlinckx, want normaal gezien wordt je voor een Home&Care probleem rechtstreeks doorgeschakeld met mij of met mijn collega's. ;-)
Stuur even je login door via Het Proximus Team. Zodat we dit voor je kunnen nakijken.

@Elsa, Home&Care is al lange tijd gestopt met commercialiseren. Dit is dus als het ware een uitstervend product.

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Let op wat je zegt Techno Turlinckx, want normaal gezien wordt je voor een Home&Care probleem rechtstreeks doorgeschakeld met mij of met mijn collega's. ;-)
Stuur even je login door via Het Proximus Team. Zodat we dit voor je kunnen nakijken.

@Elsa, Home&Care is al lange tijd gestopt met commercialiseren. Dit is dus als het ware een uitstervend product.


doorgestuurd

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
ThomasP

Bedankt. Jij bent de reddende engel. Jij hebt iets opgelost wat men telefonisch blijkbaar niet kon.

Merci

Elsa
  • May 31, 2016
Dan heb je toch thomas niet aan de lijn gehad 😉

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • May 31, 2016
ThomasP, Bedankt. Jij bent de reddende engel. Jij hebt iets opgelost wat men telefonisch blijkbaar niet kon. Merci
Stop it. You're making me blush.
🙂

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
ThomasP, Bedankt. Jij bent de reddende engel. Jij hebt iets opgelost wat men telefonisch blijkbaar niet kon. Merci
Stop it. You're making me blush.
:-)


En kijk eens aan. Blijkbaar kennen we elkaar dan nog ook
Dit na hoeveel maanden??? 😃

Techno Turlinckx
Forum|alt.badge.img+1
Ik ben dit weekend verhuisd en sindsdien geraak ik niet meer ingelogt.
Kan er iemand van Proximus het nog eens nazien aub?

Elsa
  • August 22, 2016
Was dit niet de beste manier 🙂
Stuur even je login door via Het Proximus Team. Zodat we dit voor je kunnen nakijken.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 22, 2016
Dag Levi,

kan ik via privé al je gegevens krijgen (huidig klantennr of vaste lijnnr, login home control)?

MVG,

Wim

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • August 22, 2016
Heb even je account er weer bijgenomen en deze kwam er goed door. Ik heb op je contactmail (zie PM via Het Proximus Team) je logingegevens opnieuw verstuurd. Kan je opnieuw proberen in te loggen met deze gegevens?