Beste,
Ik heb zaterdag vernomen dat de PokémonGo actie voor pre-paid kaarten werd geannuleerd door proximus. Ik vind dit pure discriminatie want met een abonnement mag je wel van die actie profiteren... Hierbij verplicht proximus je dus om een abonnement te nemen ipv een prepaid kaart, of over te stappen naar een andere provider. Ik wil hiervoor een klacht indienen omdat ik dit pure discriminatie vind en ik heb bij de aankoop van mijn prepaid kaart m'n identiteit aan proximus gegeven waardoor het smoesje van "klanten met een prepaid kaart zijn anoniem" niet van toepassing is. Ik heb hiervoor verschillende keren naar de klantendienst gebeld maar daar hebben ze NIETS ondernomen. Wel handig hé als onderneming dat de klant géén klacht kan indienen "omdat het systeem niet werkt". Ik ben al 15 jaar klant bij proximus en ik heb nog nooit een klacht gehad maar nu ben ik het beu! Er loopt vanalles mis met proximus en er wordt niets aan gedaan... Ik kan zelfs géén klacht indienen omdat de klachten-lijn niet werkt op de website: ongehoord!!!
EEN ZEER ONTEVREDEN KLANT, die erover nadenkt om mijn contracten met deze provider te verbreken!
Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Antwoord
Klacht indienen voor Pokémon GO
Beste antwoord door patrick
karenrogghe door die 1 fraudespeler waren alle pokemon spelers afgesloten van het spel.
Met wat ik lees vind ik dat ze bij PX het zeer goed gedaan hebben.
Op zeer korte tijd hebben ze één oplossing moeten zoeken met Niantic (de maker van Pokémon) met die fraude van prepaid kaard. Welke keuze hadden ze denk je, niet veel.
Jammer genoeg en dat is al eeuwen het geval worden de brave mensen ook bestraft door de fouten van de Bad boy's zal ik maar zeggen.
En er zullen veel mensen met prepaid kaard PX opbellen betreffende het verbruik en klachten en PX zal veel werk ermee hebben. En in mijn ogen Moet PX die hacker ook aanklagen en al de schadeverhoudingen die ze betalen aan de klanten aanrekenen aan hem.
En hij zal het wel kunnen betalen als je zo slim ben op pc gebied dat 1 persoon op kan tegen honderden programmeurs, mocht ik grote software firma zijn ik bied hem een job aan.
grtt
Met wat ik lees vind ik dat ze bij PX het zeer goed gedaan hebben.
Op zeer korte tijd hebben ze één oplossing moeten zoeken met Niantic (de maker van Pokémon) met die fraude van prepaid kaard. Welke keuze hadden ze denk je, niet veel.
Jammer genoeg en dat is al eeuwen het geval worden de brave mensen ook bestraft door de fouten van de Bad boy's zal ik maar zeggen.
En er zullen veel mensen met prepaid kaard PX opbellen betreffende het verbruik en klachten en PX zal veel werk ermee hebben. En in mijn ogen Moet PX die hacker ook aanklagen en al de schadeverhoudingen die ze betalen aan de klanten aanrekenen aan hem.
En hij zal het wel kunnen betalen als je zo slim ben op pc gebied dat 1 persoon op kan tegen honderden programmeurs, mocht ik grote software firma zijn ik bied hem een job aan.
grtt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
