Skip to main content
Antwoord

Waze data kosten

  • August 22, 2016
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Hoe komt het dat we geen Pokemon spelen en Waze niet geactiveerd is en er bij ons een lopend verbruik te zien is van 2207 euro. Ik hoop echt dat we dat niet moeten betalen. Bij klantendienst zeggen ze factuur afwachten.

Edit Wim: verplaatst naar Mijn factuur

Beste antwoord door Wim

Benny,

Lees eens dit topic door, dan zullen al veel van je vragen opgelost zijn denk ik:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/waze--35342

Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • August 22, 2016
Benny,

Lees eens dit topic door, dan zullen al veel van je vragen opgelost zijn denk ik:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/waze--35342

Groeten,
Wim