Blijkbaar is het onmogelijk dat proximus het van de eerste keer goed doet,
van begin de maand juli probeer ik mijn 2 kinderen een abonnement te geven full control 15...
ofwel lukt het voor de ene wel en voor mijn andere kind niet, het kind dat dan wel een full control had wordt daar nu vanaf gehaald , en diegene die het niet had heeft het nu wel.
na herhaaldelijk bellen begin ik het wel beu te worden ,na telkens de melding vanaf nu is het in orde mevrouw loopt alles terug in het honderd.
maar facturen sturen om te betalen daar zijn ze dan wel goed in,,,,, was tot nu een tevreden klant maar nu niet meer,,, hoop dat er snel een oplossing komt
dit zou voor beide kinderen een smart 15 full control moeten zijn met 120 minuten bellen, onbeperkt sms'en en 1 gb internet
Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Vraag
Abonnement aanvragen FullControl
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
