Skip to main content
Vraag

Internet | lopend verbruik (nieuwe klant)

  • August 23, 2016
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Ik ben sedert zaterdag klant voor o.a. Internet Comfort (via pack).

Echter, mijn lopend verbruik staat reeds op 150 GB (op 3 dagen tijd).
Wetende dat ik bij Telenet bijlange niet aan 100 MB per maand zat en dat wij niet veel downloaden.

Ik hoop dat dit een tijdelijke bug is op MyProximus ???
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Elsa
  • August 23, 2016
TIP: Je kan ook altijd een applicatie installeren op je pc/laptop om eens je verbuik in het oog te houden om mss de schuldige te vinden
bijvoorbeeld: https://download.glasswire.com/GlassWireSetup.exe

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 23, 2016
Beste, bedankt voor de tip.

Echter, wij hebben nauwelijks internet gebruikt de afgelopen dagen.
Kunnen jullie dit even van naderbij bekijken ?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • August 23, 2016
Beste, bedankt voor de tip.
Echter, wij hebben nauwelijks internet gebruikt de afgelopen dagen.
Kunnen jullie dit even van naderbij bekijken ?

Ik zie dat je reeds een privébericht gestuurd hebt naar Het Proximus Team. Mijn collega's zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.
Groeten,
Wim

Elsa
  • August 23, 2016
Beste, bedankt voor de tip.

Echter, wij hebben nauwelijks internet gebruikt de afgelopen dagen.
Kunnen jullie dit even van naderbij bekijken ?

Dat zal inderdaad door iemand van proximus zelf moeten gebeuren want ik ben zoals de meesten hier een vrijwillig forumlid.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 23, 2016
Bedankt Elsa 😉