Beste mensen van proximus.
Ik krijg een boterham in mijn nek van 193€ voor de decoder en modem, die echter al weken geleden opgestuurd werd via het kiala punt in Oostende. Mijn beslissing om proximus te verlaten was dus gerechtvaardigd, aangezien u niet capabel bent uw dingen deftig in de hand te houden.
U mag uw factuur bijgevolg steken waar de zon nooit schijnt. Dit is niet mijn normaal taalgebruik, maar men moet dan ook niet het bloed van onder mijn nagels halen.
Klantnr 618418151
Factuur 6620221635
Antwoord
U maakt het wel nogal bont, beste Proximus
Beste antwoord door josm
Dag AM80,
Ik heb hiervoor een creditnota (669146499) opgemaakt.
Sorry voor het ongemak.
Groetjes,
Jos
Ik heb hiervoor een creditnota (669146499) opgemaakt.
Sorry voor het ongemak.
Groetjes,
Jos
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.