Vorige week mijn eerste factuur gekregen van Proximus na mijn overstap van Telenet. Staat 207€ ipv de beloofde 87€. Na UREN proberen bellen naar de klantendienst vrijdagavond om 21.30u eindelijk binnengeraakt na 3 dagen.
Redelijk vlot afgescheept met de melding dat het in orde komt en dat er mij op maandag of dinsdag ten laatste iemand terug ging contacteren. Heb vanavond dan maar zelf gebeld want nog niemand gehoord. Uiteraard weer een half uur moeten wachten, wat nog meeviel tov vorige week. Vriendelijke mevrouw aan de lijn die denk ik geholpen heeft en mij morgen gaat contacteren voor de bevesting. Ben benieuwd....
Dit kan je moeilijk een goede kennismaking noemen en begin mij mijn overstap al serieus te beklagen.
Ik hoop voor al mijn geduld toch enige compensatie te krijgen. Iemand ervaring mee???
Ik probeer dit hier want proximus kan je blijkbaar niet via mail bereiken. Of vergis ik mij?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bart
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
