Mijn moeder is 92 jaar en verblijft in een rusthuis. Door beginnende dementie gebruikt ze soms haar GSM op een panisch manier en het gevolg is nu recent twee monsterrekeningen van 180 en 230 euro. Omdat ze betaalt met domiciliering (ik beheer haar rekeningen met een volmacht) krijgen we geen factuur te zien. Een aanpassing van haar abonnement dringt zich op (max. factuur van bvb. 30 euro/maand) en daarom heb ik getracht om Proximus te bereiken om zowel het factuuroverzicht te krijgen als een aanpassing van haar abonnement . Dit is een ongelooflijke calvarietocht geworden:
- eerst wou ik een account openen met haar gegevens maar dat ging niet: activeringscode via SMS was niet realiseerbaar, de PUK-code vinden we niet terug.
- Mailen gaat niet, want als men gegevens over factuur of een klacht aanvinkt is het antwoord steeds dat men beter telefonisch contact kan opnemen
- dan heb ik dan maar gedaan: eerst door een woud van vragen worstelen en dan 'even wachten' ... en dat heb ik dan opgegeven na 25 minuten (!!!!!!!!) wachten.
Nu kan ik natuurlijk nog altijd naar een Proximuscentrum gaan (Antwerpen), maar ik neem het risico niet dat ik ook daar lang zal moeten wachten.
Veel eenvoudiger om gewoon naar een andere operator over te stappen.
Nog eventjes aanstippen dat andere gebruikers gelijkaardige ervaringen hebben met dit schandalig gebrek aan klantvriendelijkheid.
Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Antwoord
Onbereikbaar
Beste antwoord door willy de pot
Ondertussen werd ik al 3 keer opgebeld door een proximusmedewerker. De laatste ging gisteren (24.08.2016) een dossier aanleggen. Vandaag open ik Myproximus... en alles is in orde! Mijn oprechte dank.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.