Skip to main content
Vraag

Uitstel van betaling

  • August 30, 2016
  • 2 reacties
  • 295 Bekeken

Hallo
Ik vind het ongehoord dat ik hier vandaag een faktuur krijg met de melding uitstel van betaling .
Mijn betalingen doe ik maandelijks op tijd en ik vind niet dat ik 2 maal per maand moet betalen mijn vorige betaling heeft u op 12 augustus ontvangen en deze zou voor 29 augustus moeten betaald worden ge zou voor minder veranderen van leverancier .
klantnummer xxxx.

Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur en klantnummer verwijderd
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • August 30, 2016
best klantnummers niet openbaar zetten maar beter doorgeven via privébericht dit om eventueel misbruik te voorkomen.
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 30, 2016
Dag dominoke,

Wij weten dat jij je facturen altijd op tijd betaalt, maar ik heb geen andere optie dan een uitstel om de datum aan te passen.

Zaols je kunt lezen in de bijlage van de factuur gaan er enkele zaken veranderen en daar zijn we volop mee bezig.

Mijn excuses voor het ongemak, het was niet mijn bedoeling om je voor het hoofd te stoten hierdoor.

Met vriendelijke groeten,

HeidiE