Skip to main content
Vraag

My Proximus niet beschikbaar

  • September 2, 2016
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo allemaal,

Heeft er iemand onderstaande error al eens gekregen:



Ik krijg ook geen facturen meer binnen sinds Juni 2016, kan niets raadplegen,...

Bedankt bij voorbaat!

Met vriendelijke groet,

Glenn Leysen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Elsa
  • September 2, 2016
ander browser eens proberen of adblocker uitschakelen als je ie gebruikt ook cookies en geschiedenis een wissen
dit kan soms helpen en anders als het dan toch niet lukt eens een privébericht sturen aan het proximus team

  • Rising star
  • September 2, 2016
Heb ik ook al eens gehad ... gewoon later opnieuw proberen ...

Elsa
  • September 2, 2016
Dat is ook inderdaad dikwijls de oplossing, al meer dan eens voorgehad en ik niet alleen.
Maar ook soms door te doen wat ik hierboven al uitgelegd heb, zeker als je geen geduld hebt om te wachten 😃