Skip to main content

Contact mail opnieuw beschikbaar!

  • August 10, 2016
  • 13 reacties
  • 782 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6
De optie 'Mail ons' is opnieuw beschikbaar!
support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Elsa
  • August 10, 2016
Ik had er ondertussen al gebruik van gemaakt, vraag mij af of er nu vlugger zal gereageerd worden !?

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • August 10, 2016
Er staat toch nog altijd: 'in geval van een dringende vraag of probleem raden wij u aan om ons te contacteren via telefoon' en ik heb wel goede ervaringen met de telefonische klantendienst.

Elsa
  • August 10, 2016
ik had er met beide altijd goede ervaring gehad tot de laatste tijd dat er op "mail ons" zelf niet meer gereageerd werd, mss wordt het nu toch beter?

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • August 10, 2016
Aangezien je die zeer onlangs gebruikt hebt, zul je dat vlug weten ... hopen we. 😉

Elsa
  • August 11, 2016
nog niets ontvangen :lol:

Elsa
  • August 11, 2016
'k heb maar gebeld en 't is al opgelost, dus gaat het inderdaad nog altijd het vlugst op deze manier, enfin dat ik ook altijd mijn ervaring geweest, maar soms bewandel ik eens een ander weg om het ook eens uit te testen 😉

patrick
  • Motivator
  • August 11, 2016
Klopt via telefoon gaat het altijd sneller. Maar met email heb je wel een bewijs van je grieven. Maar het werk weer dat is het belangrijkste.

Misschien tip voor PX het volgende.
Bij sommige web shops kan je via medewerker online rechtstreeks via chat je vraag stellen.
Je heb dan geen email of telefoon of forum nodig.

Elsa
  • August 11, 2016
die chat venster komt regelmatig te voorschijn als je op de proximus site iets zoekt maar best regelmatig de koekjes verwijderen

  • Rising star
  • September 3, 2016
Mail optie lijkt opnieuw verdwenen te zijn ... ik kon geen mail sturen vandaag + het forum trouwens de hele dag niet te bereiken vandaag ...

Elsa
  • September 3, 2016
Wat wil je juist zeggen met het forum niet te bereiken ? werkt toch al gans de dag goed, toch bij mij !
Mail ons -> http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248#mail werkt dat dan ook al niet ?

  • Rising star
  • September 3, 2016
Ik krijg bij alle opties 'voor deze vragen kunnen wij u beter telefonisch ondersteunen' ....

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • September 3, 2016
Bij mij staat de Mail ons optie er ook nog. Als het nu ook nog zou werken, zonder dat er allerlei omwegen moeten bewandeld worden om een mail ook verstuurd te krijgen ... wat dus blijkbaar, aan de reactie van XpBox te zien, voorlopig ook al niet meer lukt.:?

Elsa
  • September 3, 2016
@XpBox, niet bij alle opties krijg je dat bv kies eens telefonie en dan de verschillende opties aanstippen dan zal je zien dat er bij bepaalde keuzes een invul vak komt en niet de melding dat je moet bellen naar 0800 22 800