Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb vorig jaar een abonnement smart 45 met een iphone 6 genomen. Nu zou ik mijn abonement willen stoppen. Hoeveel moet ik betalen als schadevergoeding voor vroegtijdige stopzetting?
Wanneer ik mij wil aanmelden op proximus auto fonderdelen wordt er naar mijn identiteit gevraagd ik weet niet wat er daar mee bedoeld wordt
Ik heb een heleboel lijnen in de lijst van lan-servers. Ik heb deze zelf niet toegevoegd (de kinderen streamen wel tv series en zo op hun laptop). Worden deze automatisch toegevoegd? Kan ik dit op enige wijze beheren? Voorbeelden: Teredo Ubisoft uTorrent skype bittorrent
Hallo, Ik ga volgende week voor 2 weken naar zee ( Binnenland). Maar er is geen WIFI in het appartement. Is het mogelijk om toch internet te kunnen gebruiken? Liever geen hotspot, die verbinfing is wat te traag. Mvg, Andy
Ik probeerde laatst mijn verbruik en producten na te kijken op Myproximus, helaas zonder veel succes. Volgens de site heb ik helemaal geen producten? Ik heb gemerkt dat het klantnummer op mijn facturen verschilt van dat op Myproximus. Iemand die mij daar me kan helpen? Groetjes
Wij hebben een multiboeket en omdat er 2 zenders verdwenen zijn kreeg iedereen de movies en series pas gratis maar wij hadden movies en series pas al nu word dat nog steeds aangerekend we hebben verleden maand al contact opgenomen toen hebbenw e een brief gekregen met creditering en nu staat het er nog altijd bij. Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Via de site wil ik in mijn bestaande pack het internetabonnement downgraden van maxi naar start. Net voor afsluiten staat dat er een activatiekost bijkomt van 48.76€. Klopt dit?
Heb vorige maand nogmaal een proximus kantoor bezocht (Lommel) omdat ik er niet in slaag om mijn account te wijzigen zodat ik mijn facturen kan consulteren. De Lommelse medewerker sloeg daar ook niet i ... ondertussen is mijn factuur op 2 maand met meer dan 50% gestegen...moet ik dat betalen of gaat Proximus ondertussen overzichten sturen per gewone post?
Ik heb op mijn mac via Safari tvoveral.be geopend. Heb Silverlight en Flashplayer geïnstalleerd, en pop-ups en plug-ins toegestaan, maar Silverlight blijft steeds verschijnen op het startscherm, zodat ik niet kan doorklikken op tvoveral. Iemand tips?
Hieronder een afbeelding van de extra diensten die ik heb. Ik heb hier 2 vragen over: 1) de norton security wil ik uitschakelen -> hoe of waar doe ik dit 2) de office & go maxi is voor een snelle herstelling bij een probleem als ik wil downgraden van internet maxi naar internet start kan ik deze optie dan houden? Of moet ik deze eerst afzeggen en vervolgens een 'office & go start' aanvragen, ALS deze al bestaat?!
heb onlangs een smart 15 abonnement genomen ,nu staat dit apart vemeld en niet in mijn pack comfort, hoe kan ik dit bij mijn pack toevoegen?
waarom stuurt proximus zijn reclame steeds in het frans aan mij als nederlands talig klant
Mijn echtgenote heeft een GSM. Die moet alleen dienen om in geval van nood iemand te bereiken en sporadisch om een bericht te sturen of te ontvangen. Dus wordt die eigenlijk heel heel weinig gebruikt. Enkele jaren geleden heb ik een Pay& Go kaart gekocht en als ik mij nog goed herinner was het een opladen voor € 15,- en dit was voor een jaar geldig zolang dat het belkrediet niet was opgebruikt. Nu stel ik vast dat het een abonnement geworden is dat om de maand minimum € 10,- kost. Dit is € 120,- per jaar voor 2 oproepen en vier SMS jes plus 2 binnenkomende oproepen. Is er geen goedkopere formule voor dit minimum belgebruik ??? Graag wat hulp bij de keuze want ik vind geen antwoord op document van 37 pagina's. Ik heb bij Proximus een vaste lijn telefonie met internet en GSM abonnement. Geen TV, geen mobiel internet. Is het misschien beterkoop om een tweede GSM abonnement te nemen bij het package dat ik nu al heb ??? Of moet ik naar de concurrentie gaan kijken ? Dank bij voorbaat
Is het mogelijk een nieuw basispakket samen te stellen door PX voor TV, internet en Telefonie. Dit in de stijl van Scarlet. In Nederland is operator ZIGGO er al mee begonnen omdat daar behoefte aan was. Voor meer info kun je terecht op de website van TotaalTV.
Als ik mijn premium club punten wil bekijken krijg ik bij het inloggen steeds de melding dat ik niet genoeg rechten heb om dat te zien terwijl ik toch beheerder ben. Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden?
wij hebben nog maar een maand of anderhalve maand proximus tv, maar ik heb al voor de tweede maal de batterijen moeten vervangen. Wij kijken enkel 's avonds vanaf 21u een paar uurtjes naar netflix, dus ik snap niet hoe het komt dat de batterijen zo snel leeg zijn.
sinds deze morgen kan mijn vriendin niet meer bellen of smssen. Ze krijgt steeds de melding "niet geregistreerd op netwerk"Ze heeft al jaren een pay en go kaart van proximus. Ik heb voor haar de telefoon al eens her-opgestart maar niks helpt.Volgens mij ligt het aan proximus.Iemand een idee of oplosssing ? Ik kan de betrokken telefoonnummer eventueel doorgeven via privebericht of mail indien nodig
Ik ondervind al enkele dagen ernstige problemen met het beluisteren van mijn voicemail. Ik heb intussen op jullie website gelezen dat er een nieuwe code is nl. 1969, maar dat verhelpt mijn probleem niet. Wanneer ik 1230 of 1969 intoets, krijg ik in de meeste gevallen helemaal niets te horen, terwijl ik weldegelijk de melding kreeg een voicemailbericht te hebben ontvangen. Ik probeer het meestal een tweede keer, ook zonder succes. Soms kom ik dan wel op mijn voicemail terecht, maar krijg ik te horen dat ik geen nieuwe berichten heb. Heel erg vervelend, gezien ik pas afgestudeerd ben en volop aan het solliciteren ben voor een job. Op deze manier mis ik heel wat essentiële info. Ik hoop dan ook dat jullie mij verder kunnen helpen.
Hello, De laatste paar weken heb ik beeld dat slecht is op TV. Wanneer ik van zender verander blijft het beeld van de vorige zender nog even aan maar allemaal in strepen. Het beeld valt soms gedeeltelijk weg. Ik de oorzaak misschien een "versleten" decoder? Graag een oplossing!
Ik heb een WD EX2. Ik kan deze helaas (nog) niet benaderen van buiten mijn eigen thuisnetwerk.Ik heb hierover intensief contact gehad met de WD-helpdesk. Deze zegt echter dat het met de instellingen van de BBOX2 te maken heeft. Ik heb de poortnummers in mijn WD EX2 (http, https) ingegevn zoals vermeld in het overzicht van mijn BBOX2. Echter met geen enkel succes. Weet iemand de oplossing voor mijn probleem?
Ik heb vandaag een tegoedbon gekocht via de premiumclub, maar als ik deze wil ingeven op de website komt er dat de PREM705... code ongeldig is. Is er een tijdsspanne tussen het bestellen van de bon en het gebruik ervan? mvg
Hallo, Ik probeer al een paar weken een aantal van mijn Premium Club-punten om te zetten in GSM-belminuten. Wanneer ik mijn bestelling effectief doorstuur, krijg ik de volgende foutmelding: Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen. Gelieve later opnieuw te proberen. Dit begint vrij vervelend te worden, want eind deze maand vervallen ca. 1.000 van mijn punten... Heeft iemand hier meer info over ? Bedankt.
Mijn opstelling : * Laptop : Wifi met Ruckus : gemiddelde speedtest :18Mbps Download, 7.5 Mbps Upload, 10 ms Latency *Desktop : Powerline adapter : gemiddelde speedtest :10Mbps Download, 7 Mbps Upload, 10 ms Latency De toestellen staan naast elkaar en mijn abonnement is Internet Maxi (volgens de website zou ik hier tussen 90 en 45 Mb/s download kunnen bereiken) en gebruik een bbox3 Vragen : *Is deze snelheid niet aan de lage kant? *Wat is de beste manier om mijn desktop internetsnelheid te verbeteren -Betere Powerline adapter aanschaffen? -Wifi kaart aankopen voor de desktop? -Misschien software matig het één en het ander laten nakijken (zo ja : welke wizzkid voelt zich geroepen?) Tx
Zijn er plannen om de Nederlandstalige boeketten uit te breiden nav de vele zenders die gaan verdwijnen of zijn verdwenen bij Proximus TV? Het verschil tussen bv Nature & Discovery NL (6 zenders) en FR (9 zenders) bedraagt 3 zenders voor dezelfde prijs (5,95 euro/maand). Nochtans zijn er zenders die erbij kunnen komen zoals Animal Planet HD of Travel Channel HD. En dan zwijgen we over de andere boeketten en potentiële zenders. Wat gaat Proximus doen om de juiste prijs/zender-verhouding voor de boeketten in stand te houden? Alvast bedankt voor een concreet antwoord. Mvg
Ik ga nieuwe klant worden bij TN. Ik heb nu PX-maxi en 11, terwijl ik 2 decoders huur. Ik denk: ik vraag TN nummer vaste telefoon te porteren en laat hen alles installeren en eens operationeel dan ga ik naar een PX-center met mijn bbox en 2 decoders en zeg er dat ik volledig wil stoppen met PX. Is dit zo OK en wordt mijn contract dan meteen beëindigd?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.