Skip to main content
Antwoord

Kan ik in een PX-center gemakkelijk stoppen met PX?

  • September 14, 2016
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ik ga nieuwe klant worden bij TN.
Ik heb nu PX-maxi en 11, terwijl ik 2 decoders huur.
Ik denk: ik vraag TN nummer vaste telefoon te porteren en laat hen alles installeren en eens operationeel dan ga ik naar een PX-center met mijn bbox en 2 decoders en zeg er dat ik volledig wil stoppen met PX.
Is dit zo OK en wordt mijn contract dan meteen beëindigd?

Beste antwoord door Elsa

Aangezien je toch de apparatuur moet afleveren kan je inderdaad alles best laten regelen in een proximus center.
Je kan op elk moment je contract stopzetten, proximus is daarin heel soepel.
Je kan altijd nog je licht opsteken bij de klantendienst als je dit wenst 0800 22 800.
NB: 11 kan je zelf al opzeggen via MyProximus.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • Antwoord
  • September 14, 2016
Aangezien je toch de apparatuur moet afleveren kan je inderdaad alles best laten regelen in een proximus center.
Je kan op elk moment je contract stopzetten, proximus is daarin heel soepel.
Je kan altijd nog je licht opsteken bij de klantendienst als je dit wenst 0800 22 800.
NB: 11 kan je zelf al opzeggen via MyProximus.

  • Auteur
  • Motivator
  • September 14, 2016
Bedankt Elsa, ik zal het zo afhandelen