Skip to main content
Vraag

Proximus auto fon

  • September 16, 2016
  • 6 reacties
  • 540 Bekeken

Wanneer ik mij wil aanmelden op proximus auto fonderdelen wordt er naar mijn identiteit gevraagd ik weet niet wat er daar mee bedoeld wordt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Elsa
  • September 16, 2016
is dit via een smartphone dat je wilt inloggen dan gebeurt dit via de simkaart

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2016
Ja ik probeer in te loggen via een smartphone maar krijg de vraag naar identiteit

Elsa
  • September 16, 2016
heb je met deze smartphone al verbinding gemaakt op 2G/3G/4G netwerk (identificatie van je simkaart)
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2016
Ja via 4G netwerk

Elsa
  • September 16, 2016
als het niet lukt stuur dan eens zzn privébericht met je gegevens
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2016
Oké bedankt