Skip to main content
Antwoord

Facturen consulteren via MyProximus

  • September 7, 2016
  • 10 reacties
  • 296 Bekeken

Heb vorige maand nogmaal een proximus kantoor bezocht (Lommel) omdat ik er niet in slaag om mijn account te wijzigen zodat ik mijn facturen kan consulteren. De Lommelse medewerker sloeg daar ook niet i ...
ondertussen is mijn factuur op 2 maand met meer dan 50% gestegen...moet ik dat betalen of gaat Proximus ondertussen overzichten sturen per gewone post?

Beste antwoord door Kristof Bogaerts

Beste Ivo,

Het zou in orde moeten zijn. Er ontbrak een profile om je facturen te kunnen bekijken.

Kristof
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 7, 2016
Dag Ivo,

Alvast de excuses hiervoor.

Als je wil kan je uw klantgegevens doorsturen naar 'Het Proximus Team'


Ofwel kan je ook steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22800.

Dan helpen we je meteen verder.

Met vriendelijke groeten

Koen

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Beste Ivo,

Is dit ondertussen in orde?
Zoniet, dan help ik je graag verder. MyProximus is mijn expertise.

Kristof

Elsa
  • September 9, 2016
Amai je bent te beklagen als ik hier en elders lees hoeveel problemen er met het raadplegen van de verschillende functies op MyProximus, dat zal je nogal wat werk over je heen krijgen :lol:
Wat ik nu niet begrijp is dat er een proximus medewerker al mee bezig is zie post net boven u en je nu vraagt of het nog niet opgelost is!
Als de proximus supportmedewerker dit niet zou kunnen zelf direct in orde brengen, wordt dit dan niet default naar een expert doorgestuurd!
Want dit lees ik toch regelmatig op de verschillende twitter, en Facebook kanalen alsook hier dat de prox support medewerker als hij het niet kan zelf oplossen meldt ik vraag het na bij de bevoegde dienst of ik vraag het na bij de experts of ik vraag het na bij de dienst engineering, navenant het probleem waarover het ging .

NB: mss is het ook interessant dat de forumlezers direct kunnen zien dat je een proximus medewerker bent aan het embleem dat onder je naam komt, enfin maar een suggestie 😉

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
We proberen gewoon te helpen.
Gebruik mijn kennis over MyProximus zou ik zo zeggen 🙂

Elsa
  • September 9, 2016
ja dat doen we tenslotte allemaal want met tegenwerkers zijn we niet veel hé op het forum :-)))

Elsa
  • September 10, 2016
Zoals hier al dikwijls duidelijk gemaakt geweest is door verschillende forumposters hunkeren er velen hier op het forum om meer experts of specialisten van de verschillende diensten bij Proximus, zoals Kristof er ene is van het team MyProximus.
Niet enkel en alleen voor het oplossen van een probleem, wat natuurlijk nog altijd het belangrijkste is, maar zeker ook om meer klare en duidelijke uitleg waarom een probleem niet opgelost geraakt of lange laat op zich wachten waardoor de meesten en begrijpelijker wijze ook gefrustreerd geraken.
Dus het vraagt om meer van deze mensen.


Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 16, 2016
Beste Ivo,

Het zou in orde moeten zijn. Er ontbrak een profile om je facturen te kunnen bekijken.

Kristof

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2016
BESTE ANTWOORD..PROBLEEM OPGELOST

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2016
Beste Ivo,

Het zou in orde moeten zijn. Er ontbrak een profile om je facturen te kunnen bekijken.

Kristof

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
dank je!