Skip to main content
Antwoord

Foutmelding bij omzetting van Premium Club-punten

  • September 13, 2016
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al een paar weken een aantal van mijn Premium Club-punten om te zetten in GSM-belminuten.
Wanneer ik mijn bestelling effectief doorstuur, krijg ik de volgende foutmelding:

Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
Gelieve later opnieuw te proberen.

Dit begint vrij vervelend te worden, want eind deze maand vervallen ca. 1.000 van mijn punten...

Heeft iemand hier meer info over ?
Bedankt.

Beste antwoord door tina.b

hans,

ik heb de collega's van Premium club gecontacteerd en je vraag zo doorgegeven: zij gaan het nodige doen om je te helpen met de omruiling.

mvg

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • September 13, 2016
je kan ook altijd eventueel bellen naar klantendienst premium club 1910
Ter info: wat soms ook de reden van problemen kan zijn : => inruilen lukt niet

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 13, 2016
hans,

ik heb de collega's van Premium club gecontacteerd en je vraag zo doorgegeven: zij gaan het nodige doen om je te helpen met de omruiling.

mvg

Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 14, 2016
Hallo,

Inruiling is ondertussen gelukt via mijn smartphone, zoals ook gesuggereerd in de doorgestuurde link.
Bedankt.

Hallo,

Ik probeer al een paar weken een aantal van mijn Premium Club-punten om te zetten in GSM-belminuten.
Wanneer ik mijn bestelling effectief doorstuur, krijg ik de volgende foutmelding:

Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
Gelieve later opnieuw te proberen.

Dit begint vrij vervelend te worden, want eind deze maand vervallen ca. 1.000 van mijn punten...

Heeft iemand hier meer info over ?
Bedankt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 14, 2016
Hallo Tina,

De omruiling van de Premium Club-punten is ondertussen met succes gebeurd via mijn smartphone.
Bedankt.


hans,

ik heb de collega's van Premium club gecontacteerd en je vraag zo doorgegeven: zij gaan het nodige doen om je te helpen met de omruiling.

mvg

Tina