Skip to main content
Antwoord

Klantnummer op Myproximus komt niet overeen met klantnummer op mijn factuur...?

  • September 15, 2016
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

Ik probeerde laatst mijn verbruik en producten na te kijken op Myproximus, helaas zonder veel succes. Volgens de site heb ik helemaal geen producten? Ik heb gemerkt dat het klantnummer op mijn facturen verschilt van dat op Myproximus. Iemand die mij daar me kan helpen?

Groetjes

Beste antwoord door Kristof Bogaerts

Opgelost voor Roel.
heb gevraagd om hertesten ...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • September 15, 2016
Best wachten tot een proximus medewerker hier langs komt en als er op de lange duur geen reactie komt
kan je dan nog altijd contact opnemen met support 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of privébericht sturen naar het proximus team.

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Roel,
kan je anders eens een privebericht sturen met je klantnummer of je MyProximus login
Ik kan het wel een bekijken.
Ik heb al zo een bruin vermoeden waar het probleem ligt.
Groetjes,
Kristof

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 16, 2016
Hallo Roelnijs,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • September 16, 2016
Opgelost voor Roel.
heb gevraagd om hertesten ...