Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoeveel abonnees zijn er gelukkig met het wegnemen van M&S uit het Multi boeket. Een tijdje terug vervielen enkele zenders om plaats te maken voor m&s. Leuk en vooral goeie films. Proficiat proximus en bedankt. En nu schrijft u (hoe ironisch ook) "Dag Jean Paul, Op 17 oktober komt op kanaal 192 (in HD) de zender FOX je Multi boeket aanvullen! ...............AANVULLEN..................." en wat verder in de tekst: "Tegelijkertijd verdwijnen ook Movies & Series en Lacht uit je boeket." Misschien is dit een vertaling van uit andere taal maar "aanvullen" en "vervangen" ???? En dat gebeurt dus altijd met bestaande klanten, je schrijft in voor een boeket en als je het goed gewend bent en ervan geniet wordt het weggenomen en niet altijd voor iets beter. Een goede zender vervangen door een samenraapsel van versleten gedraaide series je moet het maar doen. allé bedankt Proximus JP Schauvliege Ik vraag me af door wat FOX zal vervangen worden?? Djibouti TV-C
Hallo, Dit is mijn 1ste bezoek op dit forum en heb volgend probleem. Tot voor een 2 maand kon ik me aanmelden voor "Cloud" nu gaat dat niet meer. Kan iemand me hier met helpen A.U.B Swatjen
Op een week tijd 3 keer dat alle ingestelde zenders verandert waren van plaats, waarom? Een zender die je gewoon bent, plots vervangen door Fox, zoiets bekijk ik zelfs niet. Als dat de toekomst is, volgepropt worden met domme reclame en snert Amerikaanse series dan ziet de toekomst er maar slecht uit. Vandaag, ik wil een opgenomen film bekijken, druk op bekijken en tv schakelt over naar de actuele zender. Dus op nieuw geprobeerd, en wat zie ik, de film is weg. Dus even decoder uitgezet, maar blijft op "start software" staan. Dan heb ik een fabrieksreset gedaan en is er nog altijd mee bezig, al een half uur. Proximus gebeld, niemand bereikbaar omdat ze problemen hebben. Geweldige service, nog zo'n problemen en ik stap over naar Telenet, alhoewel ik denk dat het daar niet veel beter is.
Hallo, Gisteren proberen online in te schrijven op Tuttimus. Online bleek inschrijven niet mogelijk, contacteer de klantendienst... Naar de klantendienst gebeld, vriendelijk verder geholpen maar ook daar zaten ze met de handen in het haar. EEn ticket gemaakt 28551374 Eva of iemand anders kunnen jullie eens nagaan wat het probleem is? mvg, Geret B
IPad + Proximus TV "de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken" terwijl ik op een laptop wel toegang heb, zelfde account klantnr 607757089 bedankt alvast
hallo, wanneer zal er HD tv en een sneller internet zijn in 4350 Remicourt. nu kan men slechts 5.97Mbits/s dowloaden dan spreken nog niet als men ook nog iets opneemt !! dan is er zelfs niets meer over om te surfen!!
Ik ben al lang klant bij proximus met hetzelfde e-mailadres, ik heb sinds deze middag 14/10/2016 mijn e-mailadres aangepast naar vandendurpel-occolay@hotmail.com mijn oud e-mail adres is n.l. niet meer in werking bedankt voor uw begrip
Hallo Ik heb een gratis webruimte bij mijn internetcontract. Ik heb er een website op geïnstalleerd met ook een betalende domeinnaam, aangekocht via proximus. Ik kan met mijn websitepaswoord niet meer inloggen op mijn website via de proximus site. Onmiddellijk na het ingeven van het website wachtwoord, verschijnt er 'ongeldige invoer' en wordt de tekstbalk van het wachtwoord rood. Het paswoord is oud en bestaat volledig uit kleine letters, waarschijnlijk het probleem. Inloggen en access op mijn website via ftp werkt nog wel. Ik wil dus mijn website paswoord kunnen wijzigen via de proximus site, zodat ik terug kan inloggen om bepaalde functies van mijn website aan te spreken, zoals een teller toevoegen, de status van de website opvragen,... Graag wat hulp om terug te kunnen inloggen op mijn website via de proximus site. Of graag een contact met een skynet technicus, zij beheren de websites heb ik begrepen en zij kunnen mij helpen denk ik. Grtn, Paul
Ik ben van orange naar proximus veranderd. Voorheen werkte pokemon go feilloos nu kan de server niet bereikt worden. Via wifi lukt het wel , maar dat is natuurlijk geen oplossing. Bedoeling is net dat je dat spel speelt op wandeling. Zijn er instellingen die ik moet wijzigen om het aan de praat te krijgen of moet ik echt gewoon van provider switchen
Misschien een stomme vraag (waarvoor sorry), maar wat gebeurt er als je een opname op lange termijn wil zetten, en je lange termijn opnames zitten al (bijna) vol? Ik moet gewoon zeker weten of ik nog kan proberen er een extra film bij te wurmen zonder risico's, dat met een nieuwe erbij te zetten, een willekeurige uit de lijst van lange termijn verdwijnt of je gewoon een foutmelding krijgt dat er geen meer bijgeraakt.
Beste, In september 2013 ging ik in op een promotie aanbod van toenmalig Belgacom. Hierbij kreeg ik een tablet ' acer Iconia' ter beschikking voor 3 jaar. Begin november 2013 mocht ik deze gaan afhalen in de proximus-winkel. Aangezien ik steeds 3 jaar in mijn hoofd had, kijk ik nu pas op de documenten van toen. En hier staat maar 2 jaar op vermeld. Via 'Eva Van Belgacom' had ik inderdtijd contact gehad ivm met foutieve facturen en toen zeiden ze mij dat 'als' ik de tablet te vroeg binnen bracht, ik extra kosten zou moeten betalen. Dit bedrag zou gelijk zijn aan de huurprijs voor de niet opgenomen maanden + nog een extra forfaitaire kost. Ik zou de tablet ook steeds in goede staat -100% - dienen terug te brengen anders zou ik de volledige nieuwprijs van de tablet dienen te betalen aan Proximus - zonder rekening te houden met ouderdom. Kan er me iemand zeggen wanneer ik de tablet kan terugbrengen 'zonder' iets te betalen? Dank
Ik heb gezien dat je een iphone 6s 32GB kan kopen voor 99 euro wanneer je een mobilus abonnement neemt. Welk Mobilus abonnement is dat dan? Ik bedoel van hoeveel euro per maand?
Ik probeer al enkele dagen via de webshop de nieuwe Tuttimus formule te bestellen maar ofwel werkt de webshop niet (Chrome en IE) en anders lukt het wel maar moet ik een contactformulier invullen wat dan uiteindelijk ook niet werkt. best wel lastig als een aangeboden service niet wil werken. Met vriendelijke groeten, Werner
Beste, Ik zou willen overstappen naar een 2p pack van proximus namelijk internet & tv voor 55 €. Vaste telefoon is van de jaren 60. Ik heb hier nog enkele vragen bij: 1) is het mogelijk een mobiel abbonement bij te nemen zoals bij tuttimus maw onbeperkt bellen en sms'en en 5gb data? 2) krijg je nog steeds een sim kaart erbij bij een pack zoals het 3p pack van vroeger. Toen kreeg je bij het comfort pack 500mb en bij het maxi pack 2gb en kan ik de data van het mobiel abbonement delen met die extra sim van de iPad? Vroeger bij de oude packs lukte dit wel. 3) is de epp korting (korting via werkgever) geldig op het 2p pack en het mobiel abbonement? 4) zijn tv replay en tv op tablet inbegrepen? 5) wanneer wordt er vectoring actief op de lange vsdl lijnen (zone 4)? Ik surf nog steeds tegen 16,5/4 snelheden. Alvast bedankt, Peter
ik probeer al 2 dagen mijn voicemail in te stellen en dit lukt niet !! het enige dat ze al 2 dagen zeggen is dat ik 2 uur moet wachten voor het word geactiveerd !!! ik kan er echt niet mee lachen !!!!!!!!!!!!!! hoe gaan jullie dit oplossen PROXIMUS ????????????? of moet ik gewoon terug naar TELENET gaan ?????????????????????????
Beste, Ik heb mijn contract gewijzigd in uw Proximus shop Wijnegem, begin september. Door de wijziging moest ik een domiciliëring tekenen voor de betalingen. Eind september krijg ik een papieren factuur en heb ik gebeld om 1: geen papieren factuur te zenden 2: daar ik deze betaald heb geen dubbele betaling te krijgen via domiciliëring, welke mij bevestigd werd 3: op 7 oktober is er niettegenstaande hetzelfde bedrag van mijn rekening gehaald via domiciliëring. 4: Ik nogmaals heb gebeld op 7 oktober om te vragen dit recht te zetten en de domiciliëring te annuleren en terug via zoomit de rekeningen te sturen 5: Op 13 oktober heb ik nogmaals gebeld om de terugbetaling daar deze nog niet gebeurd was, daar zij uw medewerker mij dat het 10 dagen duurt alvorens het geld op jullie rekening staat. Ik ben daarvoor naar de bank geweest en daar wist men mij te zeggen dat het maximaal 3 dagen duurt. 6: Vandaag op 19 oktober is er volgens uw medewerker opdracht gegeven om dit bedrag terug te storten
Is een pay en go abonnement een goede optie bij een smartfoon? Zal hoofdzakelijk op WiFi gebruikt worden en heel sporadisch buiten het bereik van mijn wifi.
Beste, sinds enkele weken krijg ik geen toegang meer tot de MyProximus-service (op iPhone 5S, iOS 10). Ik heb al alle mogelijke stappen ondernomen, van het herstellen van de instellingen tot het wissen en opnieuw downloaden van het programma zelf. Allemaal zonder enige verbetering te bespeuren. Kan iemand nagaan wat er schort? Met vriendelijke groet, Steven H.
Beste, net vandaag ontdekt, na een half jaar klant te zijn, dat er zo iets bestaat als een Premium club. Ik heb net ook gisteren mijn factuur ontvangen, ga ik nu pas punten ontvangen vanaf mijn eerst volgend factuur? Of ook punten voor mijn facturen van de afgelopen 9 maanden? Mvg, Kelly
instellingen/telefoon/doorschakelen/nr ingeven/terug werkt niet : de knop gaat weer op off **21*+32496012345# * werkt ook niet **21*0496012345# * werkt ook niet de betreffende telefoonkaart is prepaid, is dat het probleem?
Beste, Wij proberen het verbruik/factuur van mijn vriendin te raadplegen via MyProximus. 1- Eerst hebben we voor haar een account aangemaakt, maar bleek het na doorklikken in de activatie mail niet mogelijk in te loggen. 2- Vervolgens "Wachtwoord vergeten" geprobeerd, waarna we een bevestiging krijgen van de wijziging maar alsnog niet kunnen inloggen. 3- Vervolgens haar telefoonnummer gekoppeld aan mijn account maar hier al 3 dagen de foutmelding dat door een technische probleem het vebruik en de factuur met details niet geraadpleegd kan worden. Aangezien er bij opsturen van de betaling geen detail wordt meegestuurd, hebben wij dus geen idee vanwaar de kosten komen. Kan dit verholpen worden aub? Mvg, Ward
Programma's in de TV-Gids voor Sundance TV (kanaal 195) zijn al meerdere dagen volledig fout.
Is het mogelijk om gegevens van gesprekken naar Nederland in de jaren 2009 en 2010 te achterhalen?
hoe kan ik mijn opnames bekijken op computer/ipad of iphone?
Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.