Skip to main content
Vraag

Vraag: verandering emailadres

  • October 14, 2016
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Van den Durpel
Ik ben al lang klant bij proximus met hetzelfde e-mailadres, ik heb sinds deze middag 14/10/2016 mijn
e-mailadres aangepast naar vandendurpel-occolay@hotmail.com
mijn oud e-mail adres is n.l. niet meer in werking

bedankt voor uw begrip
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • October 14, 2016
Ok maar wat is de vraag?

Philippe_0113
Dat is volgens mij geen vraag, alleen wil Omer doorgeven aan Proximus dat hij zijn contactmail veranderd heeft.

Van den Durpel
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2016
Ja, klopt! Ik heb mijn e-mail adres veranderd. En daarom wou ik dit laten weten

Van den Durpel
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2016
Ik hoop dat Proximus op de hoogte is van de aanpassing van mijn e-mail adres, want jammer genoeg kan ik niemand contacteren en weet ik niet goed hoe ik hier mijn email adres aanpas.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • October 21, 2016
Dit kan je opgeven via MyProximus
www.proximus.be >>> myproximus >>> Mijn account >>>

ik weet wel niet of hiermee alles juist gezet wordt, te beantwoorden door Proximus medewerker.

  • Practitioner
  • October 21, 2016
Ik heb het op deze manier ook gedaan via MyProximus maar ik ontvangde toch nog altijd mails van Proximus op mijn oud mail adres, ik heb gewoon gebeld naar support op gratis nummer 080022800 waar het voor mij in orde gebracht werd.