Skip to main content
Antwoord

Cloud

  • October 21, 2016
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

swatjen
Hallo,
Dit is mijn 1ste bezoek op dit forum en heb volgend probleem.
Tot voor een 2 maand kon ik me aanmelden voor "Cloud" nu gaat dat niet meer.
Kan iemand me hier met helpen A.U.B
Swatjen

Beste antwoord door Philippe_0113

Is het via https://www.belgacomcloud.be dat je niet meer kunt inloggen.
probeer eens via https://login.belgacom.be/oauth/authorize?response_type=code&client_id=
en daar inloggen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Philippe_0113
  • Guru
  • Antwoord
  • October 21, 2016
Is het via https://www.belgacomcloud.be dat je niet meer kunt inloggen.
probeer eens via https://login.belgacom.be/oauth/authorize?response_type=code&client_id=
en daar inloggen

swatjen
  • Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2016
Hallo,
Bedankt voor de informatie. Ik probeerde me steeds in te loggen via Proximus, maar met de link van belgacomcloud gaat alles perfect.
Swatjen