Skip to main content
Vraag

Betaling in 't Frans

  • October 15, 2016
  • 7 reacties
  • 234 Bekeken

Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

  • Motivator
  • October 15, 2016
Is bij mij ook het geval, cookies enz... wissen helpt niet ook andere browsers geprobeerd, niks helpt.

Philippe_0113
Zit ook in het zelfde schuitje.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 17, 2016
Dag Babbe,

Bedoel je het betalingsscherm in My Proximus?

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het meteen voor je na.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen

Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans? bij mij is dit ook het geval

Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans? bij mij het zelfde liedje

Fonz
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • October 19, 2016
heb dat in verleden ook gehad, en de uitleg die toen gegeven werd is:
als je niet expliciet een taal hebt ingevuld in je account aanmaak , krijg je de "standaardtaal", en die blijkt het Frans te zijn
Was daar ook toen niet mee akkoord, omdat je al nederlands kiest als taal voor de website, en als je dan een nederlandstalig formulier invult, is het toch maar logisch dat je voertaal "nederlands" is..., niet dus volgens de superlogici van belgacom (nu Proximus)

Martin
  • October 19, 2016
Die uitleg die je gekregen hebt klopt zeker niet want ik heb expliciet een taal ingevuld en toch helpt dit niet in het hier beschreven probleem in deze topic.