Skip to main content
Antwoord

Tablet Acer Iconia

  • October 14, 2016
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Beste,
In september 2013 ging ik in op een promotie aanbod van toenmalig Belgacom. Hierbij kreeg ik een tablet ' acer Iconia' ter beschikking voor 3 jaar. Begin november 2013 mocht ik deze gaan afhalen in de proximus-winkel. Aangezien ik steeds 3 jaar in mijn hoofd had, kijk ik nu pas op de documenten van toen. En hier staat maar 2 jaar op vermeld.
Via 'Eva Van Belgacom' had ik inderdtijd contact gehad ivm met foutieve facturen en toen zeiden ze mij dat 'als' ik de tablet te vroeg binnen bracht, ik extra kosten zou moeten betalen.
Dit bedrag zou gelijk zijn aan de huurprijs voor de niet opgenomen maanden + nog een extra forfaitaire kost. Ik zou de tablet ook steeds in goede staat -100% - dienen terug te brengen anders zou ik de volledige nieuwprijs van de tablet dienen te betalen aan Proximus - zonder rekening te houden met ouderdom.
Kan er me iemand zeggen wanneer ik de tablet kan terugbrengen 'zonder' iets te betalen?
Dank

Beste antwoord door Joel M

Hallo NatalieL,

U kan het tablet na 24 maanden inleveren zonder kosten.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 14, 2016
Hallo NatalieL,

U kan het tablet na 24 maanden inleveren zonder kosten.

Met vriendelijke groeten,

Joël

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 14, 2016
Dat lijkt me behoorliik onredelijk. Na 3 jaar in nieuwe staat? en met de laatste nieuwe Android-versie? Onmogelijk! Ze zouden je eerder na3 jaar een nieuw moeten geven!

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2016
En wat als er - door de leeftijd - iets aan de tablet begint te mankeren. Of wanneer de tablet kapot is door ouderdom of door per ongeluk te vallen?

Hallo NatalieL,

U kan het tablet na 24 maanden inleveren zonder kosten.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • October 20, 2016
Dag NatalieL,

De winkel zal wel vaststellen als het toestel stuk is of dat normale slijtage is of dat de oorzaak bij de klant ligt.

Groetjes,

Jos

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • October 20, 2016
Na 2 jaar en hier zeker na 3 jaar is de waarde van het toestel nul of zelfs negatief want de toestellen moeten afgevoerd worden.
Tenzij het toestel en 100 stukken uit elkaar ligt, is er geen reden om nog iets aan te rekenen bij schade