Skip to main content
Antwoord

De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken

  • October 20, 2016
  • 8 reacties
  • 158 Bekeken

IPad + Proximus TV

"de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken"
terwijl ik op een laptop wel toegang heb, zelfde account

klantnr 607757089

bedankt alvast

Beste antwoord door SamuelD

Kan je mij even de gebruikersnaam / login van je MyProximus (Proximus tv app) doorsturen via een privé bericht naar Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2016
inloggen lukt ook niet meer ondertussen, en wachtwoord reset haalt niets uit 😞

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 20, 2016
Heb je de app op de Ipad al eens volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Welke versie van IOS heb je op de Ipad?

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2016
laatste IOS 10.0.2

app nog niet verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.

zal ik morgen eens proberen

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2016
inloggen op my proximus is wel weer in orde

helaas voor de app, ook na verwijderen en opnieuw geïnstalleerd op de iPad:

Martin
  • October 21, 2016
Er waren inderdaad problemen met de Pxm-TV-app en de laatste iOS 10 versie en werd doorgegeven aan de specialisten, hebben ze tegen mij gezegd.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 21, 2016
Kan je mij even de gebruikersnaam / login van je MyProximus (Proximus tv app) doorsturen via een privé bericht naar Het Proximus Team

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2016
probleem werd opgelost, waarvoor dankt 🙂

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 21, 2016
Graag gedaan ! 🙂