Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Gisteren heb ik een nieuwe decoder ontvangen van proximus. Heb alle instructies opgevolgd alsook het deactiveren van de oude decoder. Ik heb alle vervingen juist aangesloten. Eenmaal als ik de nieuwe decoder aansluit krijg ik de melding dat mijn verbinding goed is. Dan komt het laadscherm van proximus (welkom/bienvenue Proximus TV) en dit blijft maar uren zo. Ik heb reeds op YouTube gekeken naar de hulpvideo van proximus zelf en hier zeggen ze dat dit max. 15 min in beslag mag nemen. Ik heb reeds de klantendienst gebeld en deze zijn natuurlijk weer niet beschikbaar. Ook heb ik hun via Facebook proberen te bereiken maar hier reageren ze ook niet op. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan het te maken hebben dat ik nog met een bbox-2 werk en ik MOET overschakelen naar een bbox-3 wat uiteraard weer geld gaat kosten. Alvast bedankt!
Heb sinds jaar en dag een GSM met een pay & go kaart. Waren vorige week in Porto en daar bleek dat geen enkel bericht verzonden werd, verscheen de opmerking enkel noodnummers en geen internet. Had geen idee wat er aan de hand was, belkrediet was in orde. Blijkbaar kan de reden zijn dat ik mijn n° "niet geregistreerd heb". Ik zoek tevergeefs wat ik moet doen om N°/simkaart te registreren. Welke procedure moet ik volgen? vriendelijke groeten,
Weet er toevallig iemand wanneer PXM zijn vectoring zal geimplementeerd hebben op zijn netwerk, ik dacht dat dit voorzien was voor eind 2016?
Beste, mag ik vragen waarom proximus haar klanten misleidt met de melding dat ze bij een maxipack 100 mb/s krijgen terwijl hun policy maar 50 mb/s toelaat? IK ben al een jaar klant en betaal dus al een jaar veel te veel voor wat ik krijg. Ik ben aan het overwegen om dit aan te klagen. Zijn er mensen bij die hier hetzelfde over denken in gorep kunnen wij dit aanklagen want dit is pure bedrog. Aan de telefoon maken zij de mensen wijs dat er van de 100 iets van een 75 overblijft en daar zou ik mee kunnen leven maar 50 maximum is pure diefstal. Dit krijgt nog een staartje.
Beste Elsa, Ik en waarschijnlijk andere forumleden missen jouw inbreng in dit forum. Is alles in orde ? In elk geval wens ik je van harte het allerbeste !
Problemen zijn gisteren begonnen. Bij het opstarten van de app krijgt men volgende mededeling : 'Uw gegevens worden opgehaald', en dan na een tijdje 'Een onverwachte fout heeft zich voorgedaan.'. Ik heb de app voor de zekerheid nog eens herinstalleerd, maar zonder resultaat.
beste, zou graag mijn naam wijzigen op de factuur naar de naam van mijn echtgenoot! Hoe moet ik dat doen? alvast bedankt
Hoi, Wij hadden graag onze afstandsbediening overgeschakeld naar radiofrequentie ipv infrarood. Bij de eerste modem (V5) is dat enkele maanden geleden perfect gelukt. Nu bij de tweede modem (V5)vinden we nergens deze optie terug in het menu. Bij de eerste modem even terug gaan kijken maar helaas is deze optie nu ook uit het menu verdwenen… Iemand een oplossing? Alvast bedankt.
Geachte Het is onmogelijk mijn punten in te ruilen voor geschenken. Ik krijg steeds de melding dat ik geen toegang krijg tot deze toepassing.
Wat moet ik doen om mijn voicemail te deactiveren op mijn GSM toestel?
Tv app op tablet ipad air 2 wil mijn gegevens niet ophalen ,had dit al een keer voor.
Voor de tweede maal in evenveel weken start de Proximus TV app voor Windows 10 niet volledig op. Na het verschijnen van het logo van de app, is er een leeg blauw scherm en verschijnen de onderdelen niet. De eerste keer werkte die app de dag erna terug normaal; dus hopelijk is dit dan morgen ook weer in orde. De vorige keer heb ik die app verwijderd en terug geïnstalleerd, maar het probleem bleef hetzelfde. Daardoor vrees ik dat het probleem bij Proximus ligt. Zijn er nog gebruikers die dit zelfde probleem ervaren? Gelukkig blijft de webapplicatie TV Overal nog steeds werken en hopelijk blijft dit nog een hele tijd zo, want de Proximus TV app voor Windows 10 blijkt nu minder goed te werken dan bij de opstart ervan.
Ik krijg dagelijks enkele malen het bericht deze pagina is niet bereikbaar als ik klik op oplossen krijg ik wifi adapter opgestart en kan ik verder. Als zegt geen oplossing gevonden klik ikop internettoegang en op WiFi uit en aan krijg ik toegang.Ik vind dat vervelend want noch Proximus -Acer en Norton hebben mij niet kunnen helpen.Wat kan ik nog doen?
De laatste tijd last gehad met het laden van webpagina's, er verscheen onderaan telkens .... resolving host. Nu heb ik gezocht en een uitleg gevonden : http://setuprouter.com/router/belgacom/b-box-2/dns.htm Ik heb dit inderdaad veranderd : ttz : primary in 8.8.8.8 en secondary in 8.8.4.4, DNS relay enabled Nu als ik de controle deed, zoals vermeld (na reboot) was de internetverbinding 4(TCP/IPv4)op de computer niet veranderd en steeds "obtain DNS server address automatically", maar het internet werkte. Nu, als ik die manueel verander heb ik geen verbinding meer. Graaag toch een woordje uitleg daarover. Bedankt.
Beste, Alle dagen krijgen we te veel telefoons van tele-bedrijven. Dan gaat het over een ziekenfonds, dan telenet, lingerie enz... Wij hebben hier een hekel aan en willen dit niet meer hebben. Kunnen jullie dit voor een vaste klant oplossen? Mvg. Fam. Vanhove-Rombaut
hallo ik heb sinds 7 november 2016 mijn huidig contract omgezet naar Tuttimus wanneer en hoe weet ik dat Tuttimus in voege gaat en hoe kan ik kan ik dan Netflix bekijken alvast bedankt Bruno
Ik kan mijn persoonijke tip niet vinden op MyProximus
In 'mijn bibliotheek' zijn een heel aantal programma's (in 'serie' opgenomen) plots verdwenen of werd de serie niet volledig opgenomen... Zijn er nog met hetzelfde probleem en vooral... Hoe kan ok de afleveringen die ontbreken terughalen ?? Technische dienst gesloten wegens feestdag, decoder reeds heropgestart maar geen soelaas...
De vraag is simpel. Ik heb een internet Maxi + een smile 15 abo. Kostprijs: 48.2 + 15 - 5 = 58.2 euro/m. Wat moet ik bij betalen om TV te kunnen zien? Omdat je op de Proximus website geen antwoord op deze simpele vraag vinden kan ging ik hiermee naar een Proximus kantoor (Guldenvlies, Brussel). Daar werd ik bestookt met namen van vreemde ziekten zijn titanus, fallus, tettenmus, fellatius, .... . Kan u zich voorstellen, zondagochtend, u gaat naar de bakker met een al even simpel verzoek 'graag een klein bruin brood niet gesneden'. De bakker antwoord dan met 'titanus, fallus, tettenmus, fellatius, .... '. U antwoord dan met 'ik wil brood verdorie, wat kost het?. Nu terug bij Proximus: 'geen idee meneer'. Tussen de 10 en de 13 euro meneer'. 'Mag ik uw naam, ga dan even zitten, er komt zo een mannetje die het wel zal weten.' Hoe lang denkt u dat ik daar gebleven ben? En nog steeds weet ik geen tarief. Klik hierboven eens op producten. Daar staat niets, maar dan ook niets wat jullie verkope
Hallo 1) sinds enkele dagen krijg ik voor elk 'alarm' steeds 3 mails toegestuurd ??? Hoe deactiveer of reset je dit ? 2) op de 0800 22800 of 500 is er geen enkele optie en/of dienst die dit product ondersteunt ??? Wie kan helpen ?
Na het inloggen krijg ik enkel een witte pagina https://admit.belgacom.be/?....
Hoi Kan ik mijn gsmnummer toevoegen onder 'Mijn Producten' op MyProximus ? Ik heb wel een Pay&Go-kaart. Mvg
Mijn login voor Myproximus is aangepast van naar theo.prentis@gmail.com maar waar kan ik het bijhorende emailadres wijzigen? Het moet gewijzigd worden van theo.prentis@telenet.be naar theo.prentis@gmail.com.
Sinds augustus sukkel ik al met het controleren van mijn verbruik in de myproximus app. Ok, dan maar online gaan proberen zou je denken. Zelfde resultaat: 'Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar.' Zelfs bij mijn lopend verbruik krijg ik volgende melding: 'U bent niet gemachtigd toegang te hebben tot deze on line dienst voor dit nummer. Klik op de knop "OK" om de bewerking te beëindigen en verder te surfen.' Ik ben toch ingelogd? Deze maand ben ik over mijn datalimiet gegaan. Ik heb al een hele dag zitten zoeken hoe het kwam dat ik plots niet meer op mobiel internet kon, toen ik het idee kreeg dat waarschijnlijk mijn dataverbruik over de limiet is gegaan. Inderdaad na bijbestellen via #152*1# lukt dit opnieuw. Dit zou allemaal kunnen verholpen worden als de myproximus app eindelijk eens terug zou werken. Ik heb zelfs op 19/10 reeds een mail gestuurd met deze vraag naar de klachtendienst, maar wacht nog steeds op een antwoordt. Zou iemand z
Mijn bovengenoemde klacht gaat over een inruiling van punten die foutliep. In plaats van 3000 punten voor 100 fotoprints van Smartphoto, kreeg ik een bevestiging voor 5 credits voor een film naar keuze in Proximus TV, waarde 3500 punten, waar ik niet naar gevraagd had. Vandaag kreeg ik per mail een antwoord dat mij helemaal niet bevredigt: Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen. De 5 gratis VOD-credits zijn intussen toegekend en kunnen niet meer geannuleerd worden. Onze excuses voor het ongemak. In totaal heeft u op dit moment 18 gratis VOD-credits om te gebruiken. Hebt u nog bijkomende vragen? Aarzel dan niet ons te bellen op het gratis nummer 0800 22 800. Met vriendelijke groeten, Glenn Jansen Het Proximus-team Ik zie niet in waarom dit niet kan omgeruild worden, vooral omdat dit tijdens het doorsturen van de bestelling foutliep. Als U wat vroeger had gereageerd, was het allicht wél mogelijk geweest? Heel het systeem van premiumpunten blijkt dan to
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.