Hoi,
Wij hadden graag onze afstandsbediening overgeschakeld naar radiofrequentie ipv infrarood. Bij de eerste modem (V5) is dat enkele maanden geleden perfect gelukt.
Nu bij de tweede modem (V5)vinden we nergens deze optie terug in het menu. Bij de eerste modem even terug gaan kijken maar helaas is deze optie nu ook uit het menu verdwenen… Iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
Antwoord
Afstandsbediening naar radiofrequentie werkt niet
Beste antwoord door Path
Ik heb een decoder die op RF werkt en de andere decoder werkt nog steeds via infrarood.
Via RF heb ik dus geen enkel probleem vastgesteld om de decoder in te stellen of van zender te wijzigen.
Wegens een bug in de menu van de nieuwe software staat de optie om de RF te activeren of deactiveren niet beschikbaar.
Eigenaardig genoeg is de mogelijkheid wel beschikbaar als je een nieuwe decoder aansluit. Als je een nieuwe decoder aansluit moet je je lijnnummer ingeven, het kinderslot en ... krijg je de keuze om je afstandsbediener als RF in te stellen.
Het is zoals aangehaald een drastische methode om je decoder te laten afschaffen en daarna terug aansluiten. Misschien is het best dus even te wachten tot het menu aangepast is.
Via RF heb ik dus geen enkel probleem vastgesteld om de decoder in te stellen of van zender te wijzigen.
Wegens een bug in de menu van de nieuwe software staat de optie om de RF te activeren of deactiveren niet beschikbaar.
Eigenaardig genoeg is de mogelijkheid wel beschikbaar als je een nieuwe decoder aansluit. Als je een nieuwe decoder aansluit moet je je lijnnummer ingeven, het kinderslot en ... krijg je de keuze om je afstandsbediener als RF in te stellen.
Het is zoals aangehaald een drastische methode om je decoder te laten afschaffen en daarna terug aansluiten. Misschien is het best dus even te wachten tot het menu aangepast is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.