Skip to main content
Vraag

Tuttimus wanneer in voege?

  • November 11, 2016
  • 3 reacties
  • 224 Bekeken

hallo ik heb sinds 7 november 2016 mijn huidig contract omgezet naar Tuttimus
wanneer en hoe weet ik dat Tuttimus in voege gaat en hoe kan ik kan ik dan Netflix bekijken
alvast bedankt
Bruno
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 11, 2016
Die omzetting kan een paar dagen duren en normaal zie je dat in MyProximus. De Netflix code krijgt u dan binnen de 10 werkdagen per brief.
Hoe en hoelang u code kan activeren, zie bijlage:

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • November 11, 2016
Dag Bruno,
we krijgen heel veel aanvragen i.v.m. Tuttimus overschakelingen, dus dat vraagt wat tijd.
Indien het volgende week nog niet in orde zou zijn, mag je steeds een privébericht sturen aan Het Proximus Team.
Mvg,

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 11, 2016
oh wat leuk zo snel reactie te krijgen , ik kijk er naar uit,
nogmaals bedankt voor de snelle reactie