Beantwoord
Proximus TV app werkt niet meer op iOS (10.1.1)
Problemen zijn gisteren begonnen. Bij het opstarten van de app krijgt men volgende mededeling : 'Uw gegevens worden opgehaald', en dan na een tijdje 'Een onverwachte fout heeft zich voorgedaan.'. Ik heb de app voor de zekerheid nog eens herinstalleerd, maar zonder resultaat.
Beste antwoord door sabineb
Hi everyone
Ik escaleerde intussen na bundelen alle specifieke voorbeelden dit naar engineering voor nader onderzoek.
Blijkbaar weer vele meldingen in regio Vlaanderen omtrent het kunnen verbinden met de Proximus tv app, blue screen, error, etc..
Onze excuses hiervoor,
hoop samen met jullie op een vlugge oplossing (val ook onder dat gebied, zelfde probleem dus)
Mvg Sabine
Ik escaleerde intussen na bundelen alle specifieke voorbeelden dit naar engineering voor nader onderzoek.
Blijkbaar weer vele meldingen in regio Vlaanderen omtrent het kunnen verbinden met de Proximus tv app, blue screen, error, etc..
Onze excuses hiervoor,
hoop samen met jullie op een vlugge oplossing (val ook onder dat gebied, zelfde probleem dus)
Mvg Sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.