Beste,
Gisteren heb ik een nieuwe decoder ontvangen van proximus. Heb alle instructies opgevolgd alsook het deactiveren van de oude decoder. Ik heb alle vervingen juist aangesloten. Eenmaal als ik de nieuwe decoder aansluit krijg ik de melding dat mijn verbinding goed is. Dan komt het laadscherm van proximus (welkom/bienvenue Proximus TV) en dit blijft maar uren zo. Ik heb reeds op YouTube gekeken naar de hulpvideo van proximus zelf en hier zeggen ze dat dit max. 15 min in beslag mag nemen. Ik heb reeds de klantendienst gebeld en deze zijn natuurlijk weer niet beschikbaar. Ook heb ik hun via Facebook proberen te bereiken maar hier reageren ze ook niet op. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Kan het te maken hebben dat ik nog met een bbox-2 werk en ik MOET overschakelen naar een bbox-3 wat uiteraard weer geld gaat kosten.
Alvast bedankt!
Antwoord
Nieuwe decoder functioneert niet.
Beste antwoord door DieterCeu
Het lag dus aan de nieuwe decoder! Eerst ben ik de bbox 2 gaan omruilen voor een bbox 3, dit zorgde ervoor dat mijn snelheid van het internet 40 mbps is waardoor ik al zeer blij werd... maar toen merkte ik dat het probleem met de decoder nog altijd niet was opgelost. Uiteindelijk naar de technische dienst gebeld en deze gevraagd of ze mijn decoder van op afstand wouden resetten door er een soort resetcode naar toe te sturen. Toen dit gedaan was, was het probleem nog altijd niet verholpen en heeft de technische dienst mij een klachtnummer aangemaakt waardoor ik de decoder kon gaan inruilen voor een nieuwe. Eenmaal de nieuwe aangesloten werkte alles na 5 min. Dikke pluim voor het Proximus Center te Diest, de technische dienst en uiteraard de forumleden! 😃
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.