Skip to main content
Vraag

Home Control / Home and Care

  • November 11, 2016
  • 9 reacties
  • 251 Bekeken

Hallo

1) sinds enkele dagen krijg ik voor elk 'alarm' steeds 3 mails toegestuurd ??? Hoe deactiveer of reset je dit ?
2) op de 0800 22800 of 500 is er geen enkele optie en/of dienst die dit product ondersteunt ??? Wie kan helpen ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 11, 2016
Misschien vindt u hier iets:
www.proximus.be/homecontrolgebruiken
eventueel bij Triggers : regels bepalen voor het sturen van smsen/e-mails
Anders belt u toch 0800 22 800, u kiest een optie bv. probleem met internet en men kan u dan wel doorschakelen naar de bevoegde dienst.
Of nog:
support.nl.proximus.be/app/webforms/ask_Home_Care

Martin
  • November 11, 2016
Hallo

1) sinds enkele dagen krijg ik voor elk 'alarm' steeds 3 mails toegestuurd ??? Hoe deactiveer of reset je dit ?
2) op de 0800 22800 of 500 is er geen enkele optie en/of dienst die dit product ondersteunt ??? Wie kan helpen ?

Misschien eens kijken in de handleiding of daar iets van terug te vinden is, hier en hier
Of de vraag stellen via e-mail hier
Noot:
Verder weet ik dat Home&Care al lange tijd gestopt is met commercialiseren.
Dit is dus als het ware een uitstervend product.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 11, 2016
Uitstervend product ? Waarom ? Wordt nog aangeboden op website en er is zelfs een samenwerking met Securitas.
Quid alternatieven ?

Martin
  • November 11, 2016
Hey BVWO,

Dit antwoord komt van een proximus medewerker.
Daaruit zou ik toch ook niet concluderen dat er geen support meer gegeven wordt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 11, 2016
By the way...nu ligt mijn App op mijn smartphone er ook uit...gereinstalleerd en al...geen succes. Wat is er toch aan de hand ?

  • Apprentice
  • November 11, 2016
Hier hetzelfde. Kan niet meer inloggen via de app, wel via web. Geen SMS bij bewegingsalarm. Helpdesk had nog nooit over home control gehoord.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 11, 2016
Heldesk....1uur lang van de ene dienst naar de andere...en dan plots...tuutuutuutuut...tja..

  • Apprentice
  • November 11, 2016
precies hetzelfde meegemaakt...zonde van de tijd bij dit zonnige weer

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 11, 2016
Er moet toch iemand zijn die dit product ondersteunt bij Proximus ?
Bijna niet te geloven....het is alsof je iets koopt en de koper ontkent het bestaan ervan.