Skip to main content
Vraag

TV app en iPad2 air

  • November 11, 2016
  • 8 reacties
  • 163 Bekeken

wanne
Tv app op tablet ipad air 2 wil mijn gegevens niet ophalen ,had dit al een keer voor.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • November 11, 2016
Mijn iPad mini hetzelfde. Denk een PX probleem.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • November 12, 2016
Mijn iPad mini hetzelfde. Denk een PX probleem.
Je app verwijderen van je iPAD dan is het probleem meteen opgelost 😃

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • November 12, 2016
Hi Wanne,

Begrijp je ongenoegen,

we kregen bevestiging probleem zou opgelost moeten zijn maar ik blijf vandaag weer meldingen krijgen

ben ze aan het bundelen om ze dan terug door te sturen naar engineering voor grondiger onderzoek

Onze excuses hiervoor

Mvg sabine

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • November 12, 2016
Bij mij geen problemen, het is wel een iPad Air 1 zeg maar, de vorige generatie van iPad Air 2 dus.

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • November 12, 2016
Hi Antoon, ik ben alle klachten aan bundelen en escaleren.. je hebt gelijk, we ondervonden deze week problemen, bleek toen verholpen maar zie intussen weer teveel klachten

Ik stuur alles door naar engineering en hoop zo rap mogelijk definitieve oplossing er komt

excuses hiervoor

Mvg sabine

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • November 12, 2016
Bedankt Sabineb voor de informatie ! We wachten voorlopig af. Ik denk dat er ergens problemen moeten zijn met de samenhang tussen enerzijds de decoder en anderzijds de tv app. Als je in de menu gaat van de decoder vind je jouw gekoppelde toestellen terug. Toevallig heb ik mijn decoder moeten resetten deze week. Of dit er verband met houdt weet ik niet maar ik vond het niet onbelangrijk je deze bijkomende info te geven.

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • November 12, 2016
Hi,

ik ondervind het probleem ook zelf op mijn Proximus app op mijn smartphone

Mijn decoder werd niet gereset, dus ook daar moeten we niet gaan zoeken

heb zitten bundelen vandaag met alle mogelijke info dat ik van jullie kreeg omdat dit al 2de keer op korte tijd is en enkel in Vlaanderen en ik gemeenpunten wou zoeken..

Maar zie geen sofware probleem op zich daar het zowel op de app versies gaat van android, windows, en apple, wat verschillende apps zijn.

Volgens mij een server probleem

Ticket

case id : https://./ticket?idNumber=4598996

werd geaccepteerd voor verder onderzoek..kan echter niet beloven dit in weekend in orde komt, of als dit pas maandag door engineering verder zal bekeken worden

Mvg sabine

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • November 12, 2016
Hi Alexander,

Het is vooral afhankelijk van met welke server je verbinding maakt heb ik gemerkt

mvg sabine