Hi Antoon, ik ben alle klachten aan bundelen en escaleren.. je hebt gelijk, we ondervonden deze week problemen, bleek toen verholpen maar zie intussen weer teveel klachten
Ik stuur alles door naar engineering en hoop zo rap mogelijk definitieve oplossing er komt
Bedankt Sabineb voor de informatie ! We wachten voorlopig af. Ik denk dat er ergens problemen moeten zijn met de samenhang tussen enerzijds de decoder en anderzijds de tv app. Als je in de menu gaat van de decoder vind je jouw gekoppelde toestellen terug. Toevallig heb ik mijn decoder moeten resetten deze week. Of dit er verband met houdt weet ik niet maar ik vond het niet onbelangrijk je deze bijkomende info te geven.
ik ondervind het probleem ook zelf op mijn Proximus app op mijn smartphone
Mijn decoder werd niet gereset, dus ook daar moeten we niet gaan zoeken
heb zitten bundelen vandaag met alle mogelijke info dat ik van jullie kreeg omdat dit al 2de keer op korte tijd is en enkel in Vlaanderen en ik gemeenpunten wou zoeken..
Maar zie geen sofware probleem op zich daar het zowel op de app versies gaat van android, windows, en apple, wat verschillende apps zijn.
Volgens mij een server probleem
Ticket
case id : https://./ticket?idNumber=4598996
werd geaccepteerd voor verder onderzoek..kan echter niet beloven dit in weekend in orde komt, of als dit pas maandag door engineering verder zal bekeken worden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.