Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Ik kon niet anders dan via het forum contact op te nemen, is het normaal dat ik via " my proximus" niet bij mijn gegevens raak ? Het toestel moet telkens gegevens ophalen, maar het cirkeltje blijft maar draaien. Nochtans goede internetverbinding. Ik wilde graag eens weten, of ik met mijn abonnement, pack, twee nummers of kaartjes kan hebben voor mobile internet, dus 2 mobile toestellen op 1 keer 500 mb. Ik ben reeds twee keer in een winkel geweest, de eerste keer ging dit geen probleem zijn , ik had mijn tweede toestel toen nog niet dus kon het niet geactiveerd worden. Toen ik de tweede keer ging was het onmogelijk en smeerden ze me een nieuw abonnement aan. Kan ik nu met mijn huidig pack, twee mobile nummers aansluiten voor mobile internet ? Graag een antwoordje.
Heb een contract maanden met smartphone. 24 maanden en smartphone 49 euro betaald Toestel is ongelukkige gevallen en helemaal stuk Moet ik eerst die maanden uitdoen en dan een nieuwe abbo afsluiten voor ik een smartphone kan aanschaffen aan die voorwaarden of zijn er andere mogelijkheden? MVg
bij mijn abo heb ik ook een tablet waar ik ook zogezegd huur voor betaal,ik doe dit reeds enkele jaren,nu is mijn vraag,kan ik deze tablet afkopen om zo van die huur af te komen
Ik heb een probleemnl: ik heb 2 decoders en als ik naar decoder A naar een net gemist programma kijk en halverwege het programma wil ik verder kijken via decoder B dan geeft hij bij het programma in net gemist ipv kijken de vermelding huren en kan ik dit programma dus niet verder bekijken op decoder B. Heeft er iemand een idee wat ik fout doe of hoe ik dat probleem kan oplossen. Mvg Didier
ONGELOOFLIJK! Verhuis aangevraagd voor 7 januari en Proximus slaagt erin om vandaag alles af te sluiten! Geen telefoon, internet of TV. De laatste weken heb ik uren, het zijn bijna dagen, geluisterd naar het Proximuswachtmuziekje; ik kom al slecht als ik het nog maar hoor. Eerst uren geprobeerd om mijn verhuis te regelen; dan uren geprobeerd om als vaste klant te kunnen profiteren van de nieuwe actie nadat men dit vorig jaar al had beloofd. En ja hoor, vandaag opnieuw omdat ze wel alles kunnen afsluiten van op afstand, maar niets meer terug kunnen activeren. En elke keer je toch iemand aan de lijn krijgt, is deze persoon de vriendelijkheid zelve. Eén probleem: ze kunnen je nooit rechtstreeks helpen; er zal iemand terug contact opnemen. NIET DUS! Zou Proximus geld verdienen per valse belofte?
Ben pas overgestapt van mijn gsm abonnement bij telenet naar proximus tutimus bestaande pack dat ik ongeveer 1 maand geleden had afgesloten . Ik had het idee dat ik in aanmerking zou komen voor de promo tv maar dit is blijkbaar niet het geval . klopt deze uitleg die ik gekregen heb. groeten
Beste, Enkele puntjes: 1.- Ik vind het niet leuk om 's morgens gewekt te worden door een SMS. (ik zit soms met de late shift en slaap daarom een beetje langer 's morgens) Voor 1 keer zou ik het nog kunnen begrijpen maar geen 4 keer. Ik spreek dan over de blijvende 'herinneringen' die Proximus stuurt. Nu kan U wel zeggen: > Maar ik ben ook van wacht en moet bereikbaar zijn in noodgevallen. Dus stop aub met die herinneringen! 2.- Op de website vond ik alleen een formulier dat ingevuld dient te worden als ik mijn facturen in de toekomst elektronisch wil ontvangen. Er was geen enkele optie die me toestond om te zeggen: "Ik hou mijn facturatie liever op papier". (Misschien heb ik erover gekeken?) 3.- Ik wil wel iets doen voor het milieu maar dan op een andere manier: Door minder frequent die papieren rekeningen te ontvangen. Bv. Stuur alleen een papieren factuur indien het bedrag >10 Euro. (is het bedrag
Wat kost een Familus abo met een 2 de decoder surplus? (betreft Familus met bundel van 74,95 euro) mvg.
Gisteren pack laten omzetten. Maar het is dus niet in orde. Dingen die gezegd zijn aan telefoon zijn niet gebeurd en er zitten fouten in tuttimus packet. Ten eerste ik heb geen tv-bundel gekregen terwijl er wel degelijk aan telefoon entertainment gezegd is. Plus de korting van mijn werkgever staat ook niet op het wijzingsformulier. Ten tweede heb ik ook aan telefoon gezegd dat we hier niet zo een denderende gsm ontvangst hebben. Geen probleem we gaan onze dienst met jou contact op laten nemen om een afspraak te maken en langs te komen om te checken en als bvb het beton te dik is (dat zijn dus haar woorden aan de telefoon) krijg je van ons een versterker allemaal op onze kosten. Wat raad je geen telefoon gekregen of niks. Is trouwens al 2de keer dat ze ons dat beloofde. 1ste keer belde ze wel en kreeg me als antwoord is onze dienst en probleem niet goeiedag nog verder en telefoon neer.
Het is moeilijker te lezen omwille de kleine letters. Proximus is dan ook wel heel goed maar ze houden geen rekening met de mensen die ouder worden. Er moet wel een oplossing gevonden worden. M.v.g. Degallaix Leopold :?:?
Ik geraak niet op "Myproximus". Bij inloggen zegt Krijg steeds de melding:mailadres of paswoord is niet correct. Account bestaat al...
Hoe werkt dat click en collect?
Kan ik mijn decoder via hdmi aansluiten op een monitor met geintegreerde luidsprekers en op die manier naar TV kijken, of moet ik echt een tv toestel kopen?
Ik kreeg onlangs een sms waarbij ik nu zou verbonden zijn aan het mobilus abonnement en recht heb op een gratis app. Ik wou facebook zoals het automatisch ingesteld staat. Maar ik kan nog steeds er niet zonder internet op? Wanneer gaat dit wel van start?
Op 8 november overschakeling van pack naar tuttimus, heb herhaalde keren naar de winkel ervoor geweest , 1 maal nodeloos op technieker zitten wachten, is dan toch eindelijk maandag geweest. Op my proximus zijn de abonnementen nog steeds niet aangepast, een netflixcode heb ik ook nog niet. Moet ik daar nu echt zo lang op wachten. Eergisteren naar de klantenlijn gebeld, hebben mij afgewimpeld en gezegd dat ik vandaag maar eens terug moest bellen. Vandaag wisten ze me dan te vertellen dat alles geblokkeerd stond. Mijn geduld raakt stilaan op.
klantnum :612138160 Hoi zoals velen op dit forum is er wel ergens een probleem met heel dit gedoe over levering tv of gsm na overschakeling --> Tuttimus Ik zit namelijk ook in deze situatie , ik ben overgestapt naar tuttimus met name van een extra optie. Geschenk TV genomen werd geleverd op 30/11/2016. Natuurlijk wel ik opgebeld van dynalogic dat deze niet kon geleverd worden aangezien ze de toestellen niet hadden gekregen om te leveren. Goed ik bel naar proximus voor info, antwoord ik moest bellen naar dynalogic. Nu ik dacht goed laat ik maar een paar dagen wachten het komt wel inorde, nu lees ik al die berichten hier op het forum en nu is het zo dat er blijkbaar wel wat gedoe is hierom. Ik bel dus naar dynalogic, wat werd er mij verteld aan de lijn ha mijnheer u moet hiervoor proximus contacteren, grrrr. Ik word dus van her naar der gestuurd zonder enig antwoord wat op antwoord lijkt. Nu probeer ik het via deze weg of er iemand iets weet van deze situatie of die nog zal geleverd wo
Jongens , jongens , na dat de online tvgids , die ik gebruik om opnames te programeren de helft van de tijd slecht of niet werkte , lijkt de gids een nieuw uitzicht gekregen te hebben . Maar nu is het niet meer mogelijk een ganse week te bekijken . Gister , zondag , waren er geen programma's te zien na deze week donderdag . Ook nu , maandag , geen uitzendingen te zien , na donderdag . Ook de horizontale en vertikale indeling is m.i. veel te groot . Er zijn veel minder zenders te gelijkertijd te bekijken en het vergt heel wat scroll en schuif om een programma of zender te zoeken . Zou het kunnen dat de pagina ' on line tvgids ' gemaakt wordt door mensen die deze toepassing niet gebruiken ?
Hallo, Gisteren begon ik problemen te ondervinden met de wifi gezonden vanuit een b-box3. Alle toestellen (ipad, smartphone en laptop) zijn verbonden met wifi, tonen een sterk signaal en internettoegang. Dat laatste blijkt niet te kloppen aangezien het laden van appcontent of een browser erg traag gaat of vaak ook zelf helemaal niet met de volgende foutmelding als gevolg: 'dns_probe_finished_no_internet'. Dit is een nog nooit voorgekomen probleem. Hoe valt dit op te lossen?
Ik kreeg de sms melding vandaag van 8999 dat proximus tv 'alweer een beetje eenvoudiger' wordt. Ontdek er alles over op proximus.be/newtv Als ik naar die link ga, dan zie ik daar niets nieuws op staan. Wat zijn deze updates dat nu gaan uitgevoerd worden binnen 2 dagen? Hopelijk zal deze nu eens gewerkt hebben aan de gebruiksvriendelijkheid en stabiliteit! Want ik zit met een pvr waar er conflicten op staan dat ik niet kan verwijderen omdat die programma's niet meer op tv komen. En dan het kleine lettertype, de tv gids dat niet al te gebruiksvriendelijk is,................. er is nog veel werk aan. Hopelijk is dat met deze update...
Geachten, Ik heb de Proximuscloud gedownload. Nu wil ik een bestand toevoegen in een verzameling. Volgens één van jullie helpdesk, moet ik de"cloud-applicatie" (wolkje) aanklikken, doch ik vind nergens dit wolkje, ja onderaan links, doch dat toont het verbruik aan van de 10 GB. Waar vind ik dit "knopje" ?? Graag een seintje a.u.b. Gegroet. RMO.
hoi iedereen en medewerkers waar ik een antwoord van verwacht :-) Ik heb gewoonde om op jaarbasis 2 keer Netflix kaart te kopen in één winkel 15 euro betalen en zes weken Netflix heb je. Nu heb ik 3 maand gratis Netflix met mijn overstap van pakket en heb er geen klachten erover. Via pc de code ingeven en het werkt. En PX waren van hun woord alles binnen de 10 werkdagen ontvangen . Nu is mijn vraag ik vertrek zondag naar de VS voor dikke maand bij mijn dochter die in New Orléans woont kan ik dan ook Netflix bekijken daar met mijn code? Doet mij denken op nog een vraag aan de medewerkers van PX. Al mijn opnames die geprogrammeerd staan kan ik die bekijken in de VS? Met vriendelijke groet
Ik ben gisteren opgebeld door Proximus met de vraag of er deze avond een proximus adviseur mocht langs komen. Ik ben niet zeker of het echt van Proximus was. Ik heb deze morgen wel een bevestigings mail gekregen van Proximusklantendienst@contactcenter.be met een telefoonnummer 09268.27.79 waar ze op bereikbaar zijn. Op het internet zeggen ze over deze nummer dat hij fake is. Kan iemand bevestigen dat dit werkelijk van Proximus is? Mvg, Pascal Martens
Hallo, We zijn recent overgeschakeld naar tuttimus (van een ander proxims pack). Dit gaat gepaard met een gratis samsung GSM, vermits we nieuwe GSM abonnementen namen. Echter, er loopt iets serieus verkeerd met Dynalogic, want we hebben reeds 2 maal een afspraak gemaakt en deze was bevestigd via SMS en mail. Maar 2 keer kwamen ze niet opdagen. Bij de activering kregen we een automatische mail van Dynalogic met de datum van de afspraak, maar niemand gezien. Dan proximus gebeld en na 30 minuten wachten, zeiden ze dat er iets met het contract niet juist stond, en dat dit zal aangepast worden. Dan weer een afspraak gemaakt en weerom werd deze via mail en GSM bevestigd. Maar niemand kwam opdagen. Kan iemand van Proximus eens nakijken waar het vast ziet? Ons klantnummer is 882419 Alvast bedankt,
Beste, Ben gecontakteerd geweest door een Callcenter voor Proximus TV en ik zou het graag willen proberen. Als ik binnen de 14 dagen telefonische (080022800) Proximus TV wil opzeggen word er iets aangerekend bvb de dagen dat ik het heb gebruikt of zijn daar voorwaarden aan verbonden. Graag u reactie Mvg 😃
Hallo, wij hebben zonet een contract aangegaan om de overstap van Telenet naar Proximus te maken, dit voor een Tuttimus all-in formule met 2 gsm abo's erin. Nu lees ik op onze Fed+ pagina: FED+ voordeel Korting van 10% op uw 'Familus Pack' (Internet, Tv en vaste lijn) en 10% op uw Mobilus-abonnementen S, M of L (buiten een Pack). Combineer de gewenste Proximus-diensten in een Pack en u krijgt nog meer voordelen. Kies de diensten die uzelf en uw gezin blij maken: vaste lijn, internet en Proximus TV. Daarnaast kunnen nog 5 andere gezinsleden genieten van een korting op hun Mobilus-abonnement. Dit geldt zowel voor nieuwe als bestaande klanten! Komen wij, als Fed+kaarthouder, in aanmerking voor de 10% korting met een Tuttimus pack? Bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.