Skip to main content
Antwoord

Tuttimus en Fed+

• December 5, 2016
  • 4 reacties
  • 1752 Bekeken

Hallo,
wij hebben zonet een contract aangegaan om de overstap van Telenet naar Proximus te maken, dit voor een Tuttimus all-in formule met 2 gsm abo's erin.

Nu lees ik op onze Fed+ pagina:
FED+ voordeel
Korting van 10% op uw 'Familus Pack' (Internet, Tv en vaste lijn) en 10% op uw Mobilus-abonnementen S, M of L (buiten een Pack). Combineer de gewenste Proximus-diensten in een Pack en u krijgt nog meer voordelen. Kies de diensten die uzelf en uw gezin blij maken: vaste lijn, internet en Proximus TV.

Daarnaast kunnen nog 5 andere gezinsleden genieten van een korting op hun Mobilus-abonnement. Dit geldt zowel voor nieuwe als bestaande klanten!

Komen wij, als Fed+kaarthouder, in aanmerking voor de 10% korting met een Tuttimus pack?

Bedankt

Beste antwoord door AntonellaD

Dag PietVB,

Via www.proximus.be/affinity kan je met je voordeelcode inloggen en uw korting van 10% aanvragen. Indien je een Tuttimus pack hebt wordt de korting van 10% berekend op het Familus gedeelte van je pack. De Mobilus abonnementen in je pack krijgen geen extra 10% korting, maar genieten van andere kortingen of voordelen in het pack.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • December 5, 2016
Kijk hier eens voor een antwoord:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/epp-korting-tuttimus-36275
Een EPP korting (als het dat is) is ook van toepassing op een Tuttimus, staat daar.
Zie ook het Affinity Program formulier voor de aanvraag/voorwaarden:
www.proximus.be/nl/id_f_cr_pack_pstn_tv/particulieren/producten/r-orphans/forms/affinty-epp.html
Volgens mij kan de klantendienst op 0800 22 800 u hiermee toch wel het snelst helpen.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • December 6, 2016
Dag PietVB,

Via www.proximus.be/affinity kan je met je voordeelcode inloggen en uw korting van 10% aanvragen. Indien je een Tuttimus pack hebt wordt de korting van 10% berekend op het Familus gedeelte van je pack. De Mobilus abonnementen in je pack krijgen geen extra 10% korting, maar genieten van andere kortingen of voordelen in het pack.

Groetjes,

Antonella

• Auteur
  • Practitioner
  • December 6, 2016
Hallo, bedankt voor de info.

Hoe geraak ik aan de voordeelcode?
Mijn vrouw werkt voor de federale overheid en de Fed+ kaart staat op haar naam.

Bedankt

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 7, 2016
Dag PietVB,

Deze kan men bekomen via de werkgever.

Met vriendelijke groeten,

Joël