Op 8 november overschakeling van pack naar tuttimus, heb herhaalde keren naar de winkel ervoor geweest , 1 maal nodeloos op technieker zitten wachten, is dan toch eindelijk maandag geweest.
Op my proximus zijn de abonnementen nog steeds niet aangepast, een netflixcode heb ik ook nog niet. Moet ik daar nu echt zo lang op wachten.
Eergisteren naar de klantenlijn gebeld, hebben mij afgewimpeld en gezegd dat ik vandaag maar eens terug moest bellen. Vandaag wisten ze me dan te vertellen dat alles geblokkeerd stond. Mijn geduld raakt stilaan op.
Antwoord
Niet tevreden over de overschakeling
Beste antwoord door HeidiE
Dag Ann_081,
De aanvraag tot aanpassing van het pack hangt inderdaad vast in ons computersysteem.
We hebben een interventie gevraagd van onze IT-dienst om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Dit wil zeggen dat er momenteel nog geen Netfix-code beschikbaar is...
Ik kan als tip meegeven dat je via Netfix zelf kunt genieten van 1 maand gratis.
In tussentijd zul je van ons de code ontvangen, om dit voordeel nog 3 maanden te verlengen.
Onze excuses alvast voor het ongemak, de bevoegde dienst houdt je verder op de hoogte.
Groetjes,
HeidiE
De aanvraag tot aanpassing van het pack hangt inderdaad vast in ons computersysteem.
We hebben een interventie gevraagd van onze IT-dienst om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Dit wil zeggen dat er momenteel nog geen Netfix-code beschikbaar is...
Ik kan als tip meegeven dat je via Netfix zelf kunt genieten van 1 maand gratis.
In tussentijd zul je van ons de code ontvangen, om dit voordeel nog 3 maanden te verlengen.
Onze excuses alvast voor het ongemak, de bevoegde dienst houdt je verder op de hoogte.
Groetjes,
HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
