Heb een contract maanden met smartphone. 24 maanden en smartphone 49 euro betaald
Toestel is ongelukkige gevallen en helemaal stuk
Moet ik eerst die maanden uitdoen en dan een nieuwe abbo afsluiten voor ik een smartphone kan aanschaffen aan die voorwaarden of zijn er andere mogelijkheden?
MVg
Antwoord
Smartphone met abbo - Smartphone defect
Beste antwoord door Marleen
U kan uw abonnement stopzetten en een nieuw abonnement nemen aan de huidige voorwaarden, maar ik denk dat u toch de 'restwaarde' van de smartphone zal moeten betalen, in dit geval.
Voor meer informatie en de afschrijvingstabel:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Voor meer informatie en de afschrijvingstabel:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
