Skip to main content
Antwoord

Smartphone met abbo - Smartphone defect

  • December 3, 2016
  • 2 reacties
  • 271 Bekeken

Heb een contract maanden met smartphone. 24 maanden en smartphone 49 euro betaald

Toestel is ongelukkige gevallen en helemaal stuk

Moet ik eerst die maanden uitdoen en dan een nieuwe abbo afsluiten voor ik een smartphone kan aanschaffen aan die voorwaarden of zijn er andere mogelijkheden?

MVg

Beste antwoord door Marleen

U kan uw abonnement stopzetten en een nieuw abonnement nemen aan de huidige voorwaarden, maar ik denk dat u toch de 'restwaarde' van de smartphone zal moeten betalen, in dit geval.
Voor meer informatie en de afschrijvingstabel:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • December 3, 2016
U kan uw abonnement stopzetten en een nieuw abonnement nemen aan de huidige voorwaarden, maar ik denk dat u toch de 'restwaarde' van de smartphone zal moeten betalen, in dit geval.
Voor meer informatie en de afschrijvingstabel:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 8, 2016
Hallo sil,

Ja uw huidig contract moet eerst verlopen zijn vooraleer u opnieuw kan genieten van een nieuwe promo.

U kan nu enkel een nieuw toestel kopen aan de gewone prijs.

Met vriendelijke groeten,

Joël