Ik ben gisteren opgebeld door Proximus met de vraag of er deze avond een proximus adviseur mocht langs komen.
Ik ben niet zeker of het echt van Proximus was. Ik heb deze morgen wel een bevestigings mail gekregen van Proximusklantendienst@contactcenter.be met een telefoonnummer 09268.27.79 waar ze op bereikbaar zijn. Op het internet zeggen ze over deze nummer dat hij fake is. Kan iemand bevestigen dat dit werkelijk van Proximus is?
Mvg,
Pascal Martens
Antwoord
Vraag over huisbezoeken Proximus adviseur
Beste antwoord door KoenN
Dag Patrick,
Dit is inderdaad een dienst van Proximus waarbij een voorstel gedaan wordt om een adviseur langs te sturen.
Je bent natuurlijk niet verplicht om hier op in te gaan. Zo kunnen we ook altijd kijken of je van de beste telecomoplossing geniet.
Met vriendelijke groeten
Koen
Dit is inderdaad een dienst van Proximus waarbij een voorstel gedaan wordt om een adviseur langs te sturen.
Je bent natuurlijk niet verplicht om hier op in te gaan. Zo kunnen we ook altijd kijken of je van de beste telecomoplossing geniet.
Met vriendelijke groeten
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.