Beste,
Ben gecontakteerd geweest door een Callcenter voor Proximus TV en ik zou het graag willen proberen.
Als ik binnen de 14 dagen telefonische (080022800) Proximus TV wil opzeggen word er iets aangerekend bvb de dagen dat ik het heb gebruikt of zijn daar voorwaarden aan verbonden.
Graag u reactie
Mvg
😃
Antwoord
14 dagen bedenktijd bij Proximus TV.
Beste antwoord door Joel M
Hallo Johny,
Zie algemene voorwaarden:
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_ProximusTV_2014_NL_proximus.pdf/GTC_ProximusTV_2014_NL_proximus.pdf
Met vriendelijke groeten,
Joël
Zie algemene voorwaarden:
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/GTC_ProximusTV_2014_NL_proximus.pdf/GTC_ProximusTV_2014_NL_proximus.pdf
Met vriendelijke groeten,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
