hoi iedereen en medewerkers waar ik een antwoord van verwacht :-)
Ik heb gewoonde om op jaarbasis 2 keer Netflix kaart te kopen in één winkel 15 euro betalen en zes weken Netflix heb je.
Nu heb ik 3 maand gratis Netflix met mijn overstap van pakket en heb er geen klachten erover. Via pc de code ingeven en het werkt. En PX waren van hun woord alles binnen de 10 werkdagen ontvangen .
Nu is mijn vraag ik vertrek zondag naar de VS voor dikke maand bij mijn dochter die in New Orléans woont kan ik dan ook Netflix bekijken daar met mijn code?
Doet mij denken op nog een vraag aan de medewerkers van PX.
Al mijn opnames die geprogrammeerd staan kan ik die bekijken in de VS?
Met vriendelijke groet
Antwoord
Netflix geen klacht maar info?
Beste antwoord door Wilin
Hey Patrick als je vraag
"Al mijn opnames die geprogrammeerd staan kan ik die bekijken in de VS?" gaat over opnames op Proximus TV, dan denk ik dat ik je moet teleurstellen: Als ik kijk op de support pagina's van de app zie ik regelmatig het volgende staan:
U moet een MyProximus-account hebben en verbonden zijn met het Proximus-netwerk (via wifi, 3G of 4G, of een Wi-Fi Hotspot) in België.
Dus in het buitenland zijn er vele functies die niet werken. Dit zoals Marleen ook al aanhaalt wegens de manier waarop auteursrechten zijn geregeld.
"Al mijn opnames die geprogrammeerd staan kan ik die bekijken in de VS?" gaat over opnames op Proximus TV, dan denk ik dat ik je moet teleurstellen: Als ik kijk op de support pagina's van de app zie ik regelmatig het volgende staan:
U moet een MyProximus-account hebben en verbonden zijn met het Proximus-netwerk (via wifi, 3G of 4G, of een Wi-Fi Hotspot) in België.
Dus in het buitenland zijn er vele functies die niet werken. Dit zoals Marleen ook al aanhaalt wegens de manier waarop auteursrechten zijn geregeld.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
