Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Kan ik Tutimus kombineren met Bizz Mobile + Phone 66 of moet ik Tutimus ( 99,95€) en Bizz Mobile (66€) afzonderlijk betalen of is dat samengevoegd in een pack zoals ik nu reeds bezit voor tv - telefoon - internet en gsm. :? Samen zou dat dan 165,95€ zijn en teveel voor mij, maar dan opteer ik gewoon een Titimus abbo Mvg Rudy
Ik heb sinds kort een tuttimus pakket. een aantal dagen terug is mijn internet geinstalleerd. hier op de modem blijft het lampje van wifi knipperen, hoort dit? Ook hebben wij boven geen wifi signaal en als je 5 meter van de modem afloopt halveert je signaal al. op 1 meter afstand van de modem zegt het signaal op mijn telefoon dat ik bereik heb. echter zegt mijn telefoon dst er netwerk problemen zijn, controleer je netwerk. Daarnaast is mijn telefoon bereik maximaal 2 strepen, maar vaak ook maar 1 streep, het minimale.
Ik heb gebruik gemaakt van een promo “Eén jaar gratis familus M pack” wat mij aangeboden werd door de bouwpromotor van mijn nieuwe woning, zie ook bijgevoegde afbeelding. In mijn “myproximus” is een factuur verschenen voor de activatie en het abonnement terwijl de promo duidelijk vermeldt dat al deze zaken gratis zijn. Ik probeer dit nu eens via het forum daar verschillende malen bellen met uw klantendienst blijkbaar niet helpt. Online betwisten via myproximus is ook niet mogelijk. Er verschijnen wel klachten in mijn overzicht (ondertussen 3 openstaande), maar daar wordt naar mijn gevoel weinig mee gedaan (ik kan ook niet zien wat de inhoud v/d klacht is die jullie klantendienst inlegt): - 40850256 - 40847668 - 40647733 Ondertussen is de verloopdatum van de factuur in aantocht. Ik vermoed dat u bij niet-betalen van een factuur mijn service stopzet, of afkomt met extra kosten. Zou ik een actie mogen vragen VOOR 24 januari? Ter info moet volgende mij ook van het hart: ik ben nu
Sinds vorige week krijg ik bij het versturen van een sms een fout. Vervolgens krijg ik een sms van proximus-info met de tekst "Proximus-info: gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen". Als ik mijn saldo controleer staat er nog ± €15 op. Het rare is, dat als ik vervolgens naar iemand (zelfs mezelf) bel, en daarna opnieuw de sms verstuur, het wel lukt. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Is er weer een opslag TV +INT van 46.E naar 48.5E? Vind er niks van in mededeling?Dacht aleen telenet zou opslagen groetjes joan
Goede morgen, ik zit met een probleem ivm mijn verbruik , mijn verbruik loopt op zonder dat mijn mobile gegevens opstaan. Ben onlangs overgegaan naar mobilus en sindsdien is dat begonnen. mijn klantnr. is ook niet hetzelfde als vorige maand en ik kan ook niet op mij krediet en verbruik kijken, als ik daar op klik krijg ik een foutmelding met nr. 403 en met deze mededeling, U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing. kan iemand mij aub uitleggen hoe dit komt. mvg, bart
Hallo, Ik had dit al in een andere topic vermeld, maar ik vermoed dat opgeloste topics niet meer opgevolgd worden. Eind December heb ik mijn abonnement bij mijn werkgever overgezet naar een privé Pay&Go en onmiddellijk in de Proximus winkel gevraagd om daarvan een Mobilus S abonnement te maken, zodat het samen gefactureerd kon worden met onze andere producten van Proximus (Internet, TV, een ander mobiel nummer). Na 3 bezoekjes terug naar de Proximus winkel, 4 telefoons naar de klantendienst en ondertussen ook al een nieuwe SIM-kaart werkt het nog steeds niet. Ik kan wel gebruik maken van mobiel internet, maar kan niet bellen of smsen (of gebeld of gesmst worden). Als ik probeer te bellen hoor ik enkel een stem die me vertelt dat mijn SIM-kaart is geblokkeerd en dat ik mij dien te identificeren, maar dat lukt niet (in de winkel of online) omdat ik geen Pay&Go nummer meer heb (aangezien het is veranderd naar een Mobilus S abonnement). Iedere keer dat ik al ben langsgeweest in de P
Ik ben al jaar en dag klant en ik had onlangs mijn abonnement veranderd van een smart naar een mobilus L maar na enkele maanden vond in dat de mobilus M beter bij mij paste,dus heb ik gewoon terug een wijziging ingegeven met behoud van nummer enz... nu vandaag krijg ik een nieuwe simkaart in de bus met mijn zelfde nummer,om half 7 deze avond kreeg ik bericht dat mijn oude simkaart stop is gezet dus dan moet je 15min wachten voor ge u nieuwe kaart gebruikt.dus gewacht en geprobeerd,maar ik kan niet meer op internet met mobiel internet en ik kan ook geen smsen meer sturen.het enige dat ik kon is bellen,wat is het probleem?alles zou toch moeten werken?
Ik trek volgende maand voor drie weken op reis. Na mijn vertrek verschijnt de maandelijkse factuur. Ik kom pas terug na de opgegeven te betalen voor xx/xx/xxxx. Ik zal niet in de mogelijkheid zijn om dit vanop afstand te betalen. Kan ik met andere woorden al een voorafbetaling voor de maand februari doen? Of is er een mogelijkheid om de factuur iets later, begin maart, in orde te brengen? Welke gegevens gebruik ik hiervoor? Hartelijk dank voor de toelichting! Mvg, I.
Wil graag punten inruilen maar krijg nu al 3 maanden dat er problemen zijn met catalogus? Waar kan ik dan punten inruilen?
Daar ik nu een Tariefplan heb van Smart+Full Control 15 en deze wil veranderen in Mobilus-abonnement S 15€/maand heb ik problemen als het programma een validatietest uitvoert. Het programma vraagt om wie mijn huidige provider is en daar kan ik Proximus niet selecteren omdat het niet in de selectielijst staat en dan kom ik niet verder met het veranderen van abonnement. Kan iemand mij hier bij helpen of weet iemand welke provider die ik moet invullen?
Jullie rekenen 2 euro aan voor laattijdige betaling, terwijl ik wachtte op een CORRECT ingevulde factuur (btw-nummer ontbrak) + Creditnota van jullie. Dat vind ik niet fair!
Beste deze morgen heb ik mijn aanrekening laten domicilieren.Ik vraag nu om dat zeer vlug in orde te zetten.Ook vraag ik of al mijn voordelen zoals het laatste jaar zullen behouden blijven en of ik verdere stappen moet onder nemen. Sorry voor de last maar ik geraak met de telefoon niet binnen. Met vriendelijke groeten .Jan
Hallo iedereen, Ik had op 11/1 (telefonisch) tuttimus besteld, technieker zou volgende week woensdag komen. Nu heb ik alles eens thuis bekeken, en het zou nogal een gedoe worden . Telefoonaansluiting is er wel, maar op een totaal onlogische plaats. Er lopen zelfs leidingen van de verwarming over heen waardoor je er bijna niet aan kan. Daarenboven staat die aansluiting helemaal niet waar we de modem zouden willen hebben... Kabels trekken of langs de muur laten lopen zien we niet meteen zitten , en powerline bakjes zijn toch wel een behoorlijke kost... Daarom hebben we besloten om de bestelling te annuleren. Volgens de bevestigingsbrief heb je daar 14 kalenderdagen voor : Ik citeer: " -U heeft het recht van het contract af te zien, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief, binnen 14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed (verkoop van goederen) of op het sluiten van het dienstencontract (verkoop van dien
ik ben al jaren klant bij proximus en hoor steeds van anderen dat je punten kan sparen en inruilen, wanneer ik naar my proximus ga en naar premium club , krijg ik daar te zien dat ik geen toegang heb wie kan me daar wat meer uitleg over geven, hoe moet ik lid worden van die club ?
ik wil de serie en movies pas opzeggen, maar vind nergens waar ik dit moet doen , mijn abonnement is familus L. of moet ik een nieuwe pack aankopen? vind de pas flauw , allemaal oude films. Wat moet ik doen? grt .zelda
Deze middag om 13u in de shop langs geweest en mijn tarief laten veranderen gekoppeld aan gsm. Dus ook nieuwe simkaart nodig. Alles werd daar puik afgehandeld en er werd mij gezegd dat ik 2u later terug op het netwerk zou zitten. We zijn nu 17u en nog steeds geen netwerk... wel een beetje vervelend, want onbereikbaar.... Iemand een oplossing? Behalve het geduld....
Ik heb sinds kort een nieuw pack (tutimus) en dat kon niet zonder vaste lijn. Ik heb zaterdag een draadloze telefoon geïnstalleerd. Met als gevolg dat ineens het internet en tv niet meer werkten. Wij hebben een bboxx2 (vdsl2 aansluiting). En het lampje van de tv en dsl verbinding bleven flikkeren. Ik had de telefoon ingeplugd in de adaptor bij de vdsl splitter. Moet ik hem misschien in de bboxx zelf inpluggen. Gisteren had de telefoon terug uitgetrokken en na een tijdje werkte internet en tv terug.
Een paar dagen geleden besloten om nog eens sinds lang een film te huren via de On Demand. In het scherm om een film te selecteren stond vanonder: nog 9 credits beschikbaar. Dit klopt, want we hadden er 10 en ik heb effectief x aantal tijd geleden een film gehuurd waarna dat aantal zakte. Groot was dan ook mijn verbazing toen bleek dat na het zien van de film The Shallows het aantal van credits niet gezakt was. Ik dacht dat dat misschien wel kon dat het systeem dat (nog) niet doorhad, maar toen ik daarstraks ging kijken op My Proximus, dan bleek er 5.99 aan kosten buiten bundel te zijn bijgekomen! Dat was in ieder geval niet de bedoeling en ik vraag me af waar die credits dan überhaupt voor dienen? Je zou verwachten dat wanneer er staat: je hebt nog x aantal credits beschikbaar, dat je dan ook x aantal films zonder enige kost kan huren!
Ben al sinds 21 Nov overgestapt van mijn gewoon pack naar Tuttimus pack. 3 x moeten bellen om het eindelijk in orde te krijgen... Nu tot op vandaag nog steeds geen brief gekregen met de code voor mijn gratis 3 maanden Netlix !
Hallo, kan ik de myproximus-app installeren op een blackberry Z10? In de Proximus-winkel heeft men aangeraden deze te installeren om mijn verbruik op te kunnen volgen. Via de site kan deze app gedownload worden voor Apple-, Windows- of Android-toestellen, doch Blackberry staat er niet bij (ik weet het; het is Blackberry 😢 ). Kan iemand mij verder helpen? Veel dank bij voorbaat en met vriendelijke groeten. Michel
19 december is mijn prepaidkaart onterecht afgesloten bij Proximus door een fout die ze gemaakt hebben bij Telenet in Leuven. Iemand heeft per ongeluk mijn nr gegeven bij Telenet en die hebben dit niet nagekeken en dit aan een klant van hen gekoppeld. Nochtans heb ik al jaren deze nr gekoppeld aan mijn simkaart. Na raadpleging in Proximuscenter te Mortsel, moest ik zelf met de nodige bewijzen naar Telenet en nadien terug naar Proximuscenter. Dit heeft mij een hele namiddag verlof gekost! Binnen 48 uur zou dit in orde komen. Niet in orde ! Meerdere malen gebeld naar klantendienst bij Proximus, waarvan ik zeker meerdere malen een half uur aan de lijn moest wachten wegens drukte en meerdere keren de lijn is afgebroken Nogmaals langs winkel geweest .Mijn juist opgeladen belwaarde ( op 3 december)van 25 € en overige bedrag dat er nog op stond was ik kwijt zei men. Opnieuw werd er een case aangemaakt, opnieuw laten activeren, binnen 3 dagen zou dit in orde zijn. Niets in orde na 3 dagen.
Ik vind het heel jammer dat de verbruiksapp niet correct loopt, dan staat er na vernieuwen 95% verbruikt , bij bellen 70% en toch krijg je opeens een bericht dat je 10€ extra mag bijbetalen ... wat is dan het nut van die app? Kan mij niet voorstellen dat ik opeens 10€ heb verbruikt ... tis alsvast niet leuk als klant dat dit gebeurt! Hou altijd mijn procent op de app in de gaten op dit net te vermijden 😞 Hoe kan dit?? Heb de stappen van de Website reeds doorlopen!
Ik krijg proximus tv niet aan de praat op Windows 10. In de browser (IE11) krijg ik steeds de melding "Er is een fout. Probeer het later opnieuw". Ik kan wel zenders selecteren, maar bij het klikken op play komt de foutmelding. Als ik het via de app probeer krijg ik enkel het splash screen te zien en dan sluit hij zichzelf af. Silverlight versie 5.1.50901.0. Op android werkt het wel. Alvast bedankt.
na 8 uur is de battery plat , hoe kom dat .
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.