Skip to main content
Antwoord

Series en movies pass opzeggen

  • January 14, 2017
  • 5 reacties
  • 1574 Bekeken

ik wil de serie en movies pas opzeggen, maar vind nergens waar ik dit moet doen , mijn abonnement is familus L. of moet ik een nieuwe pack aankopen?
vind de pas flauw , allemaal oude films.
Wat moet ik doen?
grt .zelda

Beste antwoord door Marleen

Naar aanleiding van de nieuwe abonnementsformules en de nieuwe bundels/opties is ook de manier om een optie/bundel te activeren/wijzigen/annuleren een beetje veranderd:
alle informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html#
Ik had vroeger ook een probleem om van bundel te veranderen via MyProximus, maar dat was toen die nog niet de nieuwe layout had. Nu is er geen probleem meer.
Ik heb toen de wijziging gevraagd via de telefonische klantendienst 0800 22 800 en dat werd snel geregeld.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • January 15, 2017
- Via > MyProximus: Mijn producten >Tv > Voetbal & op aanvraag > Actief > Movies &Series Pass (nl) > annuleren.
- via uw decoder menu
- 0800 22 800

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2017
hik ga naar my proximus tv produkten en krijg alleen verbruik te zien als op de tv pas klink heb niets om te veranderen 😞 lukt niet

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2017
als ik van voetbalpas doe gaat er 9.99 euro in mijn mandje moet dan op valideer drukken maar durf dit niet te doen of heb nog voetbal dat moet bij betalen, wil het zo graag opzeggen

evebxl
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • January 15, 2017
Als het niet online lukt, bel je best gewoon naar de klantenservice om de bundels te annuleren.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • January 16, 2017
Naar aanleiding van de nieuwe abonnementsformules en de nieuwe bundels/opties is ook de manier om een optie/bundel te activeren/wijzigen/annuleren een beetje veranderd:
alle informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html#
Ik had vroeger ook een probleem om van bundel te veranderen via MyProximus, maar dat was toen die nog niet de nieuwe layout had. Nu is er geen probleem meer.
Ik heb toen de wijziging gevraagd via de telefonische klantendienst 0800 22 800 en dat werd snel geregeld.