ik wil de serie en movies pas opzeggen, maar vind nergens waar ik dit moet doen , mijn abonnement is familus L. of moet ik een nieuwe pack aankopen?
vind de pas flauw , allemaal oude films.
Wat moet ik doen?
grt .zelda
Antwoord
Series en movies pass opzeggen
Beste antwoord door Marleen
Naar aanleiding van de nieuwe abonnementsformules en de nieuwe bundels/opties is ook de manier om een optie/bundel te activeren/wijzigen/annuleren een beetje veranderd:
alle informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html#
Ik had vroeger ook een probleem om van bundel te veranderen via MyProximus, maar dat was toen die nog niet de nieuwe layout had. Nu is er geen probleem meer.
Ik heb toen de wijziging gevraagd via de telefonische klantendienst 0800 22 800 en dat werd snel geregeld.
alle informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html#
Ik had vroeger ook een probleem om van bundel te veranderen via MyProximus, maar dat was toen die nog niet de nieuwe layout had. Nu is er geen probleem meer.
Ik heb toen de wijziging gevraagd via de telefonische klantendienst 0800 22 800 en dat werd snel geregeld.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
