Ik heb gebruik gemaakt van een promo “Eén jaar gratis familus M pack” wat mij aangeboden werd door de bouwpromotor van mijn nieuwe woning, zie ook bijgevoegde afbeelding.
In mijn “myproximus” is een factuur verschenen voor de activatie en het abonnement terwijl de promo duidelijk vermeldt dat al deze zaken gratis zijn.
Ik probeer dit nu eens via het forum daar verschillende malen bellen met uw klantendienst blijkbaar niet helpt. Online betwisten via myproximus is ook niet mogelijk. Er verschijnen wel klachten in mijn overzicht (ondertussen 3 openstaande), maar daar wordt naar mijn gevoel weinig mee gedaan (ik kan ook niet zien wat de inhoud v/d klacht is die jullie klantendienst inlegt):
- 40850256
- 40847668
- 40647733
Ondertussen is de verloopdatum van de factuur in aantocht. Ik vermoed dat u bij niet-betalen van een factuur mijn service stopzet, of afkomt met extra kosten. Zou ik een actie mogen vragen VOOR 24 januari?
Ter info moet volgende mij ook van het hart: ik ben nu iets meer dan 3 weken klant bij jullie en heb ondertussen al makkelijk 4 uur geïnvesteerd in gesprekken (en wachttijden) met jullie klantendienst. Eerst voor een (simpel!) technisch probleem na een onvolledige installatie door jullie technieker en nadien voor deze factuur. Ik begin dit eerlijk gezegd beu te worden. De vragen die ik stel zijn vrij simpel maar toch kost het massa’s tijd om een gepaste reactie (of oplossing) te krijgen.
Een korte (niet volledige) lijst:
- Elke keer een 5-tal keer doorgeschakeld worden
- Medewerkers die andere diensten proberen te bereiken en daar zelf eindeloos een wachtmuziekje krijgen
- Een medewerker die zegt dat ik naar 0800 22 800 moet bellen (het algemene nummer via hetwelk ik tot bij hem ben geraakt).
- Verbinding die verbroken wordt na ongeveer 45 minuten à 1 uur(reeds twee keer voorgevallen, gebeurt dat automatisch of legt jullie medewerker dan in?)
- Een medewerker die me vertelt dat hij helemaal niet voor de klantendienst werkt en niet snapt hoe ik tot bij hem ben geraakt (deze man is tot hiertoe de enige die me effectief geholpen heeft).
Mijn eerste indrukken zijn alleszins weinig positief.
Mvg
Vraag
Factuur - promo Familus M toch aangerekend
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.