Skip to main content

Tuttimus bestelling annuleren

  • January 14, 2017
  • 1 reactie
  • 579 Bekeken

Hallo iedereen,


Ik had op 11/1 (telefonisch) tuttimus besteld, technieker zou volgende week woensdag komen.

Nu heb ik alles eens thuis bekeken, en het zou nogal een gedoe worden . Telefoonaansluiting is er wel, maar op een totaal onlogische plaats. Er lopen zelfs leidingen van de verwarming over heen waardoor je er bijna niet aan kan. Daarenboven staat die aansluiting helemaal niet waar we de modem zouden willen hebben... Kabels trekken of langs de muur laten lopen zien we niet meteen zitten , en powerline bakjes zijn toch wel een behoorlijke kost...

Daarom hebben we besloten om de bestelling te annuleren. Volgens de bevestigingsbrief heb je daar 14 kalenderdagen voor :

Ik citeer:

" -U heeft het recht van het contract af te zien, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief, binnen 14 kalenderdagen,

te rekenen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed (verkoop van goederen) of op het sluiten van het dienstencontract

(verkoop van diensten of verkoop van zowel goederen, als diensten), via 0800 22 800 of www.proximus.be/opzeggen. "

Ik belde hiervoor naar de klantendienst en moest via een e-formulier de diensten opzeggen.

Ik heb dit dus gedaan, maar ben ik hiermee nu 100% gedekt? Ik ga zowiezo maandag nog eens bellen voor te bekijken of alles goed is doorgekomen, maar heb liever het zekere voor onzekere. Ik moet trouwens nog de dienst planning ook even contacteren.

Er zat ook een aanvraag voor tv toestel aan 50€ bij... Ik neem aan dat deze gewoon automatisch mee geannuleerd wordt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 16, 2017
Dag rocknsad,

Stuur je even je klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel via een priv&bericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella