19 december is mijn prepaidkaart onterecht afgesloten bij Proximus door een fout die ze gemaakt hebben bij Telenet in Leuven. Iemand heeft per ongeluk mijn nr gegeven bij Telenet en die hebben dit niet nagekeken en dit aan een klant van hen gekoppeld. Nochtans heb ik al jaren deze nr gekoppeld aan mijn simkaart.
Na raadpleging in Proximuscenter te Mortsel, moest ik zelf met de nodige bewijzen naar Telenet en nadien terug naar Proximuscenter. Dit heeft mij een hele namiddag verlof gekost! Binnen 48 uur zou dit in orde komen. Niet in orde ! Meerdere malen gebeld naar klantendienst bij Proximus, waarvan ik zeker meerdere malen een half uur aan de lijn moest wachten wegens drukte en meerdere keren de lijn is afgebroken
Nogmaals langs winkel geweest .Mijn juist opgeladen belwaarde ( op 3 december)van 25 € en overige bedrag dat er nog op stond was ik kwijt zei men. Opnieuw werd er een case aangemaakt, opnieuw laten activeren, binnen 3 dagen zou dit in orde zijn. Niets in orde na 3 dagen.
Ik kreeg ook elke dag een sms dat mijn kaart ging vervallen en dat ik dringend moest opladen, wat ik dus ook geprobeerd heb,( nogmaals 10 € betaald )
Zelfs de persoon van Proximuscenter kon die belwaarde er niet opzetten!
Terug meerdere keren gebeld naar klantendienst, uren aan de lijn gehangen, meerdere malen afgebroken.
Kreeg sms dat mijn case nr 40696222 in behandeling is en dat het binnen 10 werkdagen opgelost zou zijn! (Wat gisteren 13 januari 2017 is !)
Ik kan nog steeds niet : bellen, opladen, sms'en !
Kan iemand mij raad geven aub? Mijn geduld geraakt op na 27 dagen !!!!!!
Vraag
Onterecht afsluiten prepaidkaart, help wat moet ik doen ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.